در هفدهمین کمیته برنامه ریزی چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان مطرح شد؛

انعکاس دستاوردهای انقلاب در رسانه های شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 307732
|
15:40 - 1400/11/04
نسخه چاپی
انعکاس دستاوردهای انقلاب در رسانه های شهرستان اسلام آبادغرب
در هفدهمین کمیته برنامه ریزی چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان بر انعکاس دستاوردهای انقلاب در رسانه های شهرستان اسلام آبادغرب تاکید شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، هفدهمین کمیته برنامه ریزی چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مدیر کانون بسیج رسانه، معاونت فرهنگی سپاه ناحیه ، مسئول امور فرهنگی، هنری اداره ارشاد، مسئول امور رسانه ارشاد شهرستان واصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اسلام آباد غرب در مجتمع غدیر برگزار گردید.

 

در این جلسه خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین بهارپیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: اکنون که در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی هستیم باید بدانیم  انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب قرن است انقلاب اسلامی انقلابی است که تمام مناسبات نظام فکری جهان را با توجه به یک سری از تنگناهایی که وجود داشت بر هم زد.

 

خسرو تمری افزود: درواقعیت انقلاب ما توانست نظام قدرت سلطه را در منطقه برهم زند و ساختار قدرت های جهانی را تغییر دهد و باعث قدرت بلوک شرقی شد امروزه جمهوری اسلامی نبض قلب منطقه آسیا را تسخیر کرده و با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد ایران کشوری مقتدر است و از لحاظ علمی رتبه ۱۶ را در سطح جهان دارد.

 

وی تصریح کرد: امروزه نگاه جمهوری اسلامی نگاه آینده نگری است و در بحث صنایع ملی ،بحث علمی،بحث هسته ای و پتروشیمی پیشرفت های خوبی را داشته است در بحث گاز ۹۷ درصد گاز کشور را از اول انقلاب تا کنون انجام گرفته است

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه ادامه داد: شتاب توسعه ازحدنرمال جهانی در جمهوری اسلامی ایران با توجه به تنگناهاو تحریم هایی که وجود داردبالاتر می باشد.

 

وی با توجه به پیشرفت اقتصادی ایران از زمان پیروزی انقلاب نسبت به قبل از انقلاب گفت: در سال ۵۶ تهران به عنوان جشنواره تمدن در ایران معرفی شد اما نمی‌توانست در طول یک شبانه روز برق استان را تامین کنداما امروزه  ایران سومین دکل برقی منطقه را در اختیار دارد.

 

 

تمری عنوان کرد: مردم نیز بیش از ۴۰ سال با فداکاری خود پای نظام ماندند و در طول تاریخ تنها انقلابی که بر پایه مردمی شکل گرفت و خود مردم آن را مدیریت کردند انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی در پایان با اشاره به جهاد تبین به فرموده رهبر انقلاب اسلامی،گفت: رهبرما در مورد جهاد تبیین فرمود: جهاد یعنی افقی برای جامعه اسلامی ترسیم کنیم و همگی به سمت آن افق حرکت کنیم پس ما باید در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان بکوشیم رسانه ها بعنوان افسران جنگ نرم پای کار باشند و پشتیبان همدیگر باشند و از روحیه غیرمنطقی باید دوری کرد و پذیرای نقدها به صورت دقیق و علمی و برنامه ریزی شده باشیم.

 

در ادامه این جلسه جواد محمدی معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از پیگیری های اداره ارشاد فرهنگ اسلامی که پشتیبان  برنامه های مراسم چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان،گفت: ما باید از کارگروه رسانه ها در ایام دهه فجر در سطح شهرستان و در بحث رسانه‌ای و با سابقه خبری حمایت و تقویت شوند.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت :امروز در بخش رسانه ها باید فعال باشیم چون بحث رسانه ریشه در تمام ابعاد زندگی ما دارد، رسانه هم می تواند جو معنوی در کشور ایجاد کند و هم می تواند افکار مردم را به چالش بکشد.

 

وی افزود؛بایددر ساماندهی دقیق  رسانه ها وکانالهای شهرستان در دهه فجرتلاش کنیم چون وظیفه رسانه جهت دهی به افکار عمومی می باشد

 

محمدی در پایان گفت: 120برنامه برای تمام پایگاههای بسیج شهرستان  اتخاذ شده در سطح شهرستان و روستاها از جمله مسابقات ورزشی کشتی یادواره شهدا را داریم دربحث روستایی ۶ حوزه با همکاری دیگر ادارات شهرستان به صورت متمرکز فعال می باشند و باید به جای واگرا بودن همگرا با هم عمل کنیم.

 

در ادامه این جلسه هوشنگ رزمدیده مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن  چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمام جهان در این روز منتظر یک بازتاب خبری از سوی کشور ما هستند و  حلقه وصل این حرکت دوستان در حوزه رسانه و خبرنگاران هستند و تا این حلقه وصل نباشد اتفاق مطلوب نخواهد افتاد

 

رزمدیده در پایان گفت: نقش رسانه های شهرستان حتی در استان هم بسیار تاثیر گذار می باشد باید نیروهای رسانه‌های فعال را پای کار آورده و از ظرفیت آنها استفاده کنیم

 

در ادامه این مراسم خانم رستمی به عنوان مسئول امور رسانه اداره ارشاد شهرستان گفت: باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بیشتر بهره گیری شود.

 

در پایان این جلسه علی احمدیان  مدیر کانون بسیج رسانه اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از خبرنگاران شهرستان، گفت: انتظار است خبرنگاران عزیز همچون دهه بصیرت برنامه های دهه فجر را پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی نمایند و مدیران ادارات جهت انعکاس دستاوردهای انقلاب با کمیته رسانه دهه فجر هماهنگی لازم را بعمل آورند. 

 

وی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و هفته زن گفت: خبرنگاران فعال اکثریت تلاش خود را برای انتشار اخبار دهه فجر داشته باشند و از ظرفیت موجود استفاده شود به صورتی که در روابط عمومی ادارات نیز از ظرفیت رسانه ها استفاده نمایند و کلیه دستاوردهای انقلاب و مراسمات گرامیداشت دهه فجر در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده انعکاس داده شود.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد