امام جمعه اسلام آبادغرب:

در ایام‌الله دهه فجر دفاع از آرمان‌های انقلاب و مقابله با فسادها باید بیان شود/اگر دست‌به‌دست هم دهیم نوچه‌های طاغوت را نیز سرنگون خواهیم کرد

کد خبر: 307749
|
15:32 - 1400/11/08
نسخه چاپی
در ایام‌الله دهه فجر دفاع از آرمان‌های انقلاب و مقابله با فسادها باید بیان شود/اگر دست‌به‌دست هم دهیم نوچه‌های طاغوت را نیز سرنگون خواهیم کرد
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: در ایام‌الله دهه فجر دفاع از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ایستادن در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فسادها و چهره‌هایی که به‌دنبال منافع مردم نیستند این‌ها باید بیان شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به دیدار مقام‌معظم رهبری با جامعه مداحان گفت: این‌که مداحان باید نقش و جایگاه خود را بازیابند و در برابر حجم عظیمی از تحریف‌ها و دروغ‌پردازی های دشمنان باید نقش و جایگاه خود را پیدا کنند.

 

خطیب جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: البته خطاب رهبری صرفاً مختص به مداحان نیست بلکه همه اقشار مختلف باید به ندای ولی امر مسلمین لبیک گویند و هرکسی به اندازه‌ی بصیرت خود روشنگری نماید.

 

وی افزود: آنچه که انقلاب ما اکنون به آن نیاز دارد که جهاد تبیین دفاع از انقلاب و دفاع از ولایت است.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی گفت: همانگونه که در زمان دفاع مقدس رزمندگان اسلام جان‌برکف در هر نقطه از جبهه‌ها آماده جان‌فشانی و ایثار بوده و خط شکن بودند و خود را روی سیم خاردار می انداختند و معبر ها را باز می کردند، آیا امروز آن رزمندگان نیستند که خود را روی سیم‌خاردارهای تزویر، ارعاب، کلک و فریب بیندازند و با کسانی که دنبال ربودن ایمان مردم هستند مقابله کنند.

 

وی تصریح کرد: رزمندگان، ایثارگران، خانواده شهداء انقلابی‌ها و مساجد ما همه تکلیف دارند و باید اجازه ندهند از تکلیف مطالبه‌گری دور بمانند، باید دقت داشته‌باشیم که انقلاب ما نیاز به چه چیزی دارد، وقتی رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی در چندین سخنرانی به بیان موقعیت، جهاد تبیین و غیرت دینی می‌پردازند این‌ها لازمه انقلاب اسلامی است و این‌ها مسائلی است که باید از عمارها ابوذرها و مقداد های انقلاب بخواهیم که وارد صحنه شوند و بیایند تبیین کنند.

 

وی افزود: نیاز امروز انقلاب این است که تریبون‌دارهایی نظیر شهید آیت ها و شهید بهشتی‌ها بیایند و از آبروی خود برای انقلاب بگذرند.

 

امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: امروز این شهرستان جولانگاه کسانی شده‌ است که با لابی‌گری ها بدنبال مهره چینی هستند و این روشنگری فقط وظیفه یک روحانی، امام‌جمعه یا یک پاسدار و بسیجی نیست بلکه همه ما من‌جمله حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشیم و نباید ساکت باشیم چون این‌ها دردهایی است که بر مشکلات شهرستان و استان افزوده است، اگر دست‌به‌دست هم دهیم نوچه‌های طاغوت را نیز سرنگون خواهیم کرد.

 

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر دفاع از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ایستادن در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فسادها و چهره‌هایی که به‌دنبال منافع مردم نیستند این‌ها باید بیان شود.

 

وی با محکوم نمودن جنایات وحشیانه‌ای بر علیه مردم مظلوم یمن گفت هیچ انسان آزاده‌ای این را نمی‌پسندد  که ملتی که خواهان استقلال است زن و بچه و کودک آن به‌طرز وحشیانه‌ای به خاک و خون کشیده شوند، ما باید انقلاب اسلامی و مبارزات دفاع مقدس را بیاد بیاوریم، یمنی‌ها نیز شبیه ما هستند و در اول راه هستند و ما نیز باید حمایت‌های مادی و معنوی خود را از ایشان داشته‌باشیم و این را با صدای بلند اعلام کنیم.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی با طرح سوالی از برخی ادارات به نمایندگی از مردم شهرستان مطالبه نمود که مسئولین مربوطه باید پاسخی قانع‌کننده جهت افکار عمومی داشته باشند.

وی با اشاره به دیگر مشکلات این شهرستان گفت: چرا باید با وجود بیکاری شهرستان برخی پروژه‌ها مانند راه‌آهن متوقف باشد.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی اظهار کرد: همانگونه که همگان در ابتدای انقلاب با جمع شدن دور محور ولایت  و جمع شدن در محورهای مکتب و آموزه‌های اسلام و انقلاب را به پیروزی رساندند بازهم می‌شود همگان دست‌به‌دست هم بدهیم و حول محور ولایت جمع شویم و ان‌شاءالله برای حضور قسط و عدل و برای فرج امام‌زمان(عج) زمینه‌سازی کنیم .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد