امام جمعه اسلام آبادغرب:

انقلاب اسلامی ثمره جهاد تبیین بود/ دشمنان بدنبال این هستند که دستاوردهای انقلاب دیده نشود

کد خبر: 307817
|
17:45 - 1400/11/22
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی ثمره جهاد تبیین بود/ دشمنان بدنبال این هستند که دستاوردهای انقلاب دیده نشود
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: انقلاب اسلامی ثمره یک تبیین و ابلاغ بود زمانی که امام(ره) بعد از واقعه فیضیه در عاشورای سال 1342 مشکلات کشور را به مردم گفت و بیان کرد، ثمره آن بیان و جهاد تبیین که هزینه های زیادی داشت منجر به پیروزی " انقلاب اسلامی" شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان با تبریک ایام الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به واقع باید 22 بهمن را شب قدر و غدیر انقلاب نامید، اگر گفته می شود شب قدر شب تعیین سرنوشت انسان است همین اتفاق در رابطه با جمهوری اسلامی معنا پیدا می کند چون به واسطه انقلاب اسلامی سرنوشت کشور و مردم ما تغییر کرد و یک چرخش قابل توجه از سمت و سوی شیطانی به سمت الهی شدن انجام شد که این تغییر را باید غدیر نامید چون خداوند متعال نعمت ولایت را بر همگان تمام کرد.

 

 

وی با اشاره به جهاد، ایثار و جانفشانی ملت ایران و رزمندگان اسلام در مبارزه با کفر، ظلم و استکبار گفت: این رشادت ها قطعا" مورد تایید اهل بیت(ع) می باشد چون ایشان برای اعتلای اسلام و پرچمی که بنام اهل بیت است جانفشانی کردند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: ایران اسلامی سرزمین آزادمردانی است که رفتن به زیر یوغ استکبار در مرام انها نیست که با ایمان به اهدافی که در پیش گرفته اند در مقابل ابرقدرت ها و استکبار ایستاده اند و در برابر طاغیان و یاغیان سر فرود نخواهند آورد.

 

وی با بیان اینکه این انقلاب آگاهانه بوده، افزود: اولین دستاورد انقلاب سرنگونی رژیم طاغوت و برچیده شدن سلسله طواغیت بود که طومارشان توسط ملت ایران در هم پیچیده شد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: فناوری های نوین علمی، قدرت نظامی، قدرت پزشکی و دارویی، دستاوردهای حوزه نفت و گاز و صنایع وابسته، کارخانجات، معادن و ذخایر طبیعی، صنایع هوا فضا، صنایع و تجهیزات مخابراتی و دریایی، زیر ساخت ها، آب، برق، گاز، راه سازی و حمل ونقل جاده ای، سد سازی، برق و الکترونیک، مبادلات خارجی و روابط بین المللی، نفوذ منطقه ای، انتخابات گسترده، افتخارات ورزشی و علمی ، اعتماد به نفس ، عزت، امنیت و رفتارهای مذهبی فقط بخشی از فهرستی است که می توان ذکر کرد اما باید این افتخارات باید گفته شود و فریاد زده شود افتخاراتی که ذیل هر کدام از این سرفصل ها برای گفتن داریم چون دشمنان و مزدوران آنها بدنبال این هستند که دستاوردهای انقلاب دیده نشود.

 

وی عنوان کرد: بیان دستاوردها از طریق دیگری نیز می توان صورت بگیرد که از نگاه کشورهایی که این دستاوردها را ندارند دیده شود، ما جزو کشورهایی نبودیم که کلمه مبارک لا اله الا الله را از پرچم کشورمان حذف کنند و حق انتخاب را از زنان کشورمان بگیریم و طوری رفتار نکرده ایم که کشور ما را گاو شیرده خطاب کنند، آرمان های ما آموزه های دین اسلام است و در همه حال از مظلوم دفاع می کنیم و در مقابل صهیونیزم و استکبار می ایستیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: انقلاب ما یک حرکت آگاهانه بود و کودتا یا شورش نبوده و اهدافی برای خودش داشته و مراحلی را برای خودش ترسیم کرده است و افق اعلای انقلاب رسیدن به وجود نازنین حضرت بقیه الله اعظم(عچ) است.

 

وی افزود: دشمنان با هجمه رسانه ای می خواهند القاء کنند که انقلاب برای مردم چه کرده در حالیکه این همه دستاورد چشم بینا و بصیر می خواهد تا دیده شود و بیان دستاوردهای انقلاب بدون ذکر نام امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قابل تطبیق نیست.

 

وی به اشاره فرمایشات امام راحل گفت: انقلاب اسلامی ثمره یک تبیین و ابلاغ بود زمانی که امام(ره) بعد از واقعه فیضیه در عاشورای سال 1342 مشکلات کشور را به مردم گفت و بیان کرد، ثمره آن بیان و جهاد تبیین که هزینه های زیادی داشت منجر به پیروزی " انقلاب اسلامی" شد.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: امروز در حالیکه دشمنان می خواهند زنان و مردان ما را با برخی مشکلات، سرگرمی ها و مسائل حاشیه ای غیر ضروری مشغول کنند، برای این است که مردم افتخارات کشورمان را نبینند و مایوس شوند ، وقتی دشمن از رونمایی موشک دشمن شکن خیبر اظهار نگرانی می کند یعنی اینکه ما هداف انقلاب را بدرستی طی کرده ایم و می توانیم بر مشکلات خرد نیز فائق آییم.

 

 

وی تصریح کرد: ذیل قدرت امنیت و اقتدار تمام اهداف کشور حتی سلامت و اقتصاد جامعه برای کشور ما دست یافتنی خواهد بود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیر از افتتاح پروژه های خوبی که دهه مبارک فجر در شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: صحنه های خوبی از خدمت رسانی مدیران و مسئولان به مردم رقم خورد که باید با توجه به مشکلات شهرستان، تولید و اشتغالزایی در آن مورد حمایت بیشتر مسئولین قرار گیرد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد