امام جمعه اسلام آباد غرب:

استاندار کرمانشاه باید صدای نیروهای انقلاب را بشنود/ اصلاح طلبان برای گرفتن پست در استان کرمانشاه به خط شده اند

کد خبر: 307904
|
16:38 - 1400/12/13
نسخه چاپی
استاندار کرمانشاه باید صدای نیروهای انقلاب را بشنود/ اصلاح طلبان برای گرفتن پست در استان کرمانشاه به خط شده اند
امام جمعه اسلام آباد غرب، با بیان اینکه؛ استاندار کرمانشاه باید صدای نیروهای انقلاب را بشنود، گفت: اصلاح طلبان برای گرفتن پست در استان کرمانشاه به خط شده اند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: مردم و ملت شریف ایران در آزمون بزرگ ۸ سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمده اند و در آزمایشات بزرگی همچون فتنه ۷۸ ، ۸۸ و ۹۸ مردم پای انقلاب، ولایت فقیه و آرمان ها ایستادند، لذا باید بر همین میزان پایدار بمانیم چونکه با تحولات جهان و افول استکبار و صهیونیزم می توان گفت ظهور نزدیک است.

 

وی در توصیف اوج شرارت و استعمار آمریکا با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت:  آمریکا یک رژیم بحران ساز و بحران زیست است، که زندگی انگلی دارند و بقای آنها در مکیدن خون موجودات دیگر است و این ماهیت دشمنی است که به عنوان دشمن جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب با برشماری سیاستمدارانی نظیر صدام حسین و ... که به آمریکا اعتماد کردند و پشت به استکبار بستند، گفت همه آنها نابود شدند و در پایان عمر ذلت بار حکومت خود به اشتباه خود اعتراف کردند و سرنوشت اوکراین  هشدار و زنگ خطری برای دولت‌های عربی است که آمریکا آنها را گاوشیرده خطاب کرد که باید از این حوادث درس عبرت بگیرند.

 

وی افزود: اتفاقات امروز اوکراین باعث شد دم خروس طرفداران حقوق بشر  بیرون بزند، سازمان ملل یک سازمانی که متعلق به همه ملت ها باشد نیست و فقط در راستای اهداف مشترک و منافع چند کشور در حال کار کردن است. حقوق بشر موضوع به معنای بشر سفیدپوست رنگین چشم است اما اگر کودکی در یمن، عراق یا افغانستان  در مدرسه، منزل یا بیمارستان زیر بمب و موشک کشته شود مجامع بین المللی ساکت خواهند شد چرا که منافع آنها در سکوت است و این همان تناقضی است که بارها و بارها مقام معظم رهبری تذکر آن را داده اند.

 

وی با اشاره به اخبار انتصابات در استان کرمانشاه گفت: امروز اخباری به گوش می رسد که حکایت از امتداد دولت روحانی در دولت سیزدهم دارد که باید ببینیم جناب مهندس امیری مقدم استاندار محترم در قبال این مسائل چه برخوردی دارند که طیف گسترده ای از اصلاح طلبان در استان و شهرستان برای گرفتن پست و مسئولیت به خط شده اند که اگر اینگونه باشد باید به جناب آقای حسن روحانی تبریک عرض کنیم که دارند دولت سوم خودشان را در استان تشکیل می‌دهند و ما در فضای دولت روحانی زندگی می کنیم و ادامه می دهیم و این به صلاح ملت و کشور ما و همچنین دولت سیزدهم (دولت آقای رئیسی) که مردم با عشق و علاقه به آن رای دادند نیست.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: استاندار کرمانشاه باید صدای نیروهای انقلاب را بشنود، جمع‌بندی نیروهای انقلابی در خصوص استاندار از دو حالت خارج نیست؛ یا اینکه ایشان اصلاح طلب اند یا اینکه تحت تأثیر نفوذ اصلاح طلبان و کانون‌های قدرت، زور و زر قرار گرفته‌اند در غیر اینصورت ایشان باید در انتصاباتی که انجام می‌دهند خلاف این را ثابت کنند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: در انتصابات استان نبایدکسی مقدم بر «امیری مقدم» شود، خود ایشان در  برابر انتصابات اخیر استان موضع گیری داشتند و اعلام کردند که با هماهنگی بنده نبوده است، اما بیشتر از این عکس العملی در قبال بعضی از انتصابات  از ایشان ندیده ایم که این با آن شخصیت و روحیه انقلابی که ما از ایشان سراغ داشته ایم همخوانی ندارد.

 

وی افزود:  همانطور که دولت سواحل شمالی را آزاد کرد، این استان را از لوث وجود اصلاح طلبان و بانیان وضع موجود پاک کنید، این سواحل مهمتر از آن سواحل هستند و این دریا را باید پاک کرد چون پیشرفت مردم کرمانشاه ابتدا در گروه انتصابات صحیح در استان است.

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد یادآور شد: در جلسه خصوصی که ائمه جمعه با استاندار داشته‌اند ما حمایت خود را از ایشان اعلام نموده ایم  و ایشان هم اعلام کردند که ما مشاورینی امین تر از ائمه جمعه سراغ نداریم و ما هم این مشاوره را در اختیار ایشان قرار دادیم لذا استاندار نباید کاری کنند که نیروهای انقلابی در این شهرستان و در استان سرخورده شوند و نباید کاری کنند که جریان انقلابی اعتراض خود را به گونه ای دیگر نشان دهند.

 

وی تصریح کرد: ما از استاندار کرمانشاه به عنوان یک نیروی انقلابی یاد می کنیم و امیدواریم عمل و کار ایشان در انتصابات به عنوان یک نیروی انقلابی موجب رضای پروردگار باشد.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب امروز در خاتمه مواضع انقلابی خود گفت: در شهرستان مشکلات دیگری  هم داریم از جمله؛ پدیده یک مسئول و چند شهرستان ؛ یک مسئول همزمان مدیریت چند شهر را پوشش میدهد، ما از مدیران کل استان خواستار رسیدگی به این وضعیت هستیم، چون شهرستان اسلام آبادغرب 170 روستا دارد و دومین شهرستان استان کرمانشاه است پس چرا بعضی از مسئولین این شهر باید به امورات 5 شهرستان رسیدگی کنند، یکی از این ادارات اداره «تعزیرات» است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد