با حمایت سپاه اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

آیین افتتاحیه جامعه القرآن الکریم در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 307919
|
22:42 - 1400/12/16
نسخه چاپی
آیین افتتاحیه جامعه القرآن الکریم در اسلام آبادغرب+تصاویر
آیین افتتاحیه جامعه القرآن الکریم در اسلام آبادغرب با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،بمناسبت ایام مبارک  میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) آیین افتتاحیه جامعه القرآن الکریم در اسلام آبادغرب با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از خانواده قرآن آموزان برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان فضیلت های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداخت.

 

وی با اشاره رهنمودهای مقام معظم رهبری، بر اهمیت قرآن آموزی و ترویج و گسترش قرآن تأکید نمود و از تلاش مدیران این موسسه تقدیر نمود و گفت: بدون شک این توفیق نصیب هرکسی نمی شود و این بنای خیر در پیشگاه خدا بدون اجر نمی ماند.

 

 

سرهنگ سلطانقلی  فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با تبریک اعیاد شعبانیه درخصوص ارتباط قرآن با سعادت زندگی بشر به ایراد سخن پرداخت و گفت: قرآن کلام حق و کلام وحی است که خود به خود بر دل و جان انسان ها اثر می گذارد.

 

وی افزود: ما وظیفه داریم برای ترویج قرآن که خیر دنیا و آخرت انسان ها در آن است تلاش نماییم و خانواده نیز باید به آموزش و یادگیری قرآن به فرزندان خود بیشتر اهمیت بدهند و به خاطر خدا قرآن را یاد بگیرند چون طبق مناجات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اگر کسی خدا را در زندگی خود داشته باشد همه چیز دارد.

 

 

در ابتدای این مراسم خانم فتاحی مدیر دارالقرآن ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: اوج فعالیت این موسسه در سال 97 و 98 بوده که بیش از 350 قرآن آموز حرفه ای با 10 کادر در آن فعالیت داشتند. 

وی افزود: در این موسسه حفظ کل قران کریم و دوره های روخوانی، روانخوانی، تجوید، ترتیل، مفاهیم و قرائت برگزار و آموزش داده می شود.

فتاحی گفت: تاکنون 1500 قرآن آموز سه تا 5 ساله با سواد خواندن قرآن راهی مدرسه شده اند و در ایام کرونا بیش از دو سال بصورت مجازی فعالیت این موسسه تدوام داشته که بیش از 100 نفر قرآن آموز نیز در فضای مجازی آموزش داده می شوند که اکنون با حمایت فرماندهی سپاه شهرستان اسلام آبادغرب مجدد این موسسه قرآنی فعالیت خود را از سر گرفته است و انشاءالله با حمایت دیگر مسئولین شهرستان بتوانیم فعالیت های قرآنی را در شهرستان گسترش دهیم.

 

در این آیین معنوی حافظان خردسال قرآن به قرائت سوره هایی از کلام الله مجید پرداختند و برگزاری مسابقات قرآنی در بین قرآن آموزان با اهدای جوائز از سوی فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان از دیگر بخش های این برنامه معنوی بود.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد