امام جمعه اسلام آباد غرب:

بانیان وضع موجود نباید در مسند مدیریت قرار بگیرند/ناامیدی مدعیان غیرانقلابی پست مدیریت با معیارهای انقلابی دولت سیزدهم

کد خبر: 307929
|
15:55 - 1400/12/20
نسخه چاپی
بانیان وضع موجود نباید در مسند مدیریت قرار بگیرند/ناامیدی مدعیان غیرانقلابی پست مدیریت با معیارهای انقلابی  دولت سیزدهم
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: بانیان وضع موجود نباید در مسند مدیریت قرار بگیرند و با معیارهای انقلابی و شاخص های مدیریتی دولت سیزدهم افراد غیرانقلابی مدعی پست مدیریت قطعا" ناامید خواهند شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: معظم له در خصوص قدرت دفاعی کشور به عنوان یکی از برنامه های کلان کشور در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای فرمودند: ساده‌لوحانه و ناشیانه است اگر کسی بخواهد برای به دست آوردن رضایت دشمن از عناصر قدرت مان (قدرت موشکی، قدرت هسته ای،  قدرت و نفوذ منطقه‌ای)، از یکی از این مولفه های قدرت کوتاه بیاید واقعا ناشیانه است که قدرت دفاعی‌مان را کم کنیم.

وی افزود: ما باید درک صحیحی از فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم و هم اجرای درست آن را به کار ببندیم مثلا" در فرمایشات رهبری در مبارزه با قاچاق برخی به اشتباه به سمت کولبرها رفتند و در بحث جهاد تبیین مشاهده شد که مجلس به سمت تصویب بودجه های سنگین فرهنگی رفت در صورتیکه جهاد تبیین نیاز به جهاد، استقامت و مجاهدت در راه حق دارد.

امام جمعه اسلام آبادغرب در بخش دیگیری از خطبه ها با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص استقرار دولت جوان حزب الهی تصریح کرد: اگر امروز شاهد این مشکلات و آسیب ها در کشور هستیم حاصل چندین سال حضور نیروهای غیر انقلابی دربزنگاه های انقلاب اسلامی است که این باید اصلاح شود.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: بانیان وضع موجود نباید در مسند مدیریت قرار بگیرند و طبق تأکیدات رئیس جمهور محترم بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت باقی بمانند و برای این امر مهم باید تصمیم سازی شود.

وی گفت: با وجود نیروهای انقلابی، ولایتمدار و نیک سرشت که تعداد آنها در استان کم نیست، افرادی مدعی پست مدیریت هستند که حتی اگر یک تست اعتیاد از آنها گرفته شود ماهیتشان مشخص می شود.

وی خاطرنشان کرد: با شناختی که از استاندار انقلابی کرمانشاه وجود دارد با معیارهای انقلابی و شاخص های مدیریتی دولت سیزدهم افراد غیرانقلابی مدعی پست مدیریت قطعا" ناامید خواهند شد.

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان کرد: بانیان وضع موجود باعث شدند که استان کرمانشاه بعد از استان هرمزگان رتبه دوم شاخص فلاکت کشور را کسب کند و کسانی این مشکلات را به وجود آوردند که در دولت های گذشته سالیان سال سر در گرو غرب داشتند.

وی با اشاره بازدیدهای اخیر از شهرک های صنعتی شهرستان گفت: بنا بر آمار اعلام شده از سوی مسئولین و صنعتگران، ۷۰ درصد ظرفیت شهرک های صنعتی در شهرستان و حتی در استان تعطیل است که نیاز به مطالعه و بررسی بیشتری دارد، صنایع بزرگ و اشتغالزایی در شهرستان وجود دارد که درگیرودار مشکلات اداری و بروکراسی و عدم حمایت بانک ها گرفتار شده اند و اگر مدیران جهادی و پیگیر در رأس کار بودند بسیاری از این مشکلات برای کار آفرینان به وجود نمی آمد و استان کرمانشاه که به فرموده رهبر معظم انقلاب بعنوان سینه ستبر انقلاب اسلامی معرفی شده از آن بعنوان رتبه دوم شاخص فلاکت یاد نمی شود و اسلام آبادغرب که در مرکز این سینه ستبر قرار دارد به این شاخص های مأیوس کننده مبتلا شده است.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد عنوان کرد: ما می خواهیم که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بهبود پیدا کند و سفره مردم کوچکتر نشود و می خواهیم تنبلی، ضعف، ترک فعل، رانت، اختلاس و ویژه خواری در استان کرمانشاه نباشد و از استاندار کرمانشاه می خواهیم مدیرانی منصوب شوند که با کار جهادی، آسیب های اجتماعی و بیکاری که یکی از عوامل عمده مشکلات می باشد را ریشه کن نمایند.

وی افزود: در هفته گذشته نقدهایی از تریبون نمازجمعه که سخنان انقلابیون شهرستان و استان بوده مطرح شد و عده ای می خواستند که از این نقدها بعنوان اختلاف افکنی سوء استفاده کنند اما کور خوانده اند چون انقلابیون استان کرمانشاه یک خانواده بزرگ هستند و در راستای اهداف انقلاب، حمایت از دولت خدمتگزار و خدمت به مردم اتحاد آن ها مثال زدنی بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به مناسبت های پیش رو سالروز تشکیل راهیان نور، روز شهید را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: درخصوص این مهم باید فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به ماجرای شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با سارقین، ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و پرسنل انتظامی استان در برخورد فوری و مقتدرانه در دستگیری عوامل شهادت افسر ناجا، از دستگاه قضایی مطالبه خواست که در کمترین زمان و با قاطعیت به جرم عوامل شهادت امنیت آفرینان رسیدگی شود.

امام جمعه شهرستان با اعلام اینکه همه ادارات و اقشار مختلف مردم باید نسبت به درختکاری توجه ویژه داشته باشند، گفت درختکاری یک سرمایه گذاری بسیار مهم است و فقط وظیفه یک اداره خاص نیست و همه ما نسبت به آن وظیفه داریم که در حفظ و نگهداری منابع طبیعی تلاش کنیم.

 

گفتنی ست؛ به مناسبت بیست و دوم اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید، رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان در حاشیه نمازجمعه اقدام به برگزاری میز خدمت و ارائه مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران نمودند.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها