در نیمه شعبان برگزار شد؛

جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 307963
|
20:50 - 1400/12/27
نسخه چاپی
جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) در اسلام آبادغرب+تصاویر
جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) با حضور مشتاقان و ارادتمندان آن حضرت در اسلام آبادغرب برگزار گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  ویژه برنامه جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور امام جمعه و مردم ولایتمدار شهرستان با همکاری ستاد بزرگداشت نیمه شعبان، دفتر امام جمعه، شهرداری، شورای شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان و موسسه فرهنگی هنری مهرآیین مرصاد در تالار فرهنگیان اسلام آبادغرب برگزار گردید.

در این آیین حجت الاسلام وردنجانیان از رادیو معارف، فضیلت های انتظار شاخصه های منتظران واقعی امام زمان(عج) را برشمرد و گفت: مومنین باید امام زمان خود را بشناسند و با استناد به قرآن و احادیث اهل بیت(ع) ایمان و تقوای خود را تحکیم نمایند.

در این مراسم ویژه برنامه های مسابقات شاد و مفرح، اجرای نمایش طنز و … برگزار و در انتهای برنامه نیز قرعه کشی جوایز به اجرا درآمد که علاوه بر هزینه سه سفر زیارتی مشهد مقدس، به بیش از 60 نفر کارت هدیه 100 هزارتومانی اهداء گردید.

ذاکر اهل بیت(ع) حاج داوود احمدی نژاد امروز در جشن میلاد امام زمان(عج) امروز جمعه آخرین نیمه شعبان قرن مصادف با 27 اسفند 1400 در تالار فرهنگیان اسلام آبادغرب به اجرای مولودی خوانی پرداخت که حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشید.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد