امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه مطرح کرد:

لزوم گسترش مولفه های قدرت در حوزه تولیدات دانش بنیان/ تأخیر در تغییر برخی فرماندران و مدیران شهرستان ها اتفاق خوبی برای استان کرمانشاه نیست

کد خبر: 307987
|
16:37 - 1401/01/05
نسخه چاپی
لزوم گسترش مولفه های قدرت در حوزه تولیدات دانش بنیان/ تأخیر در تغییر برخی فرماندران و مدیران شهرستان ها اتفاق خوبی برای استان کرمانشاه نیست
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مولفه های قدرت در حوزه های مختلف به ویژه تولیدات دانش بنیان باید افزایش و گسترش داده شوند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز اسلام آبادغرب با اشاره به نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری، گفت: معظم له در سالیان اخیر با توجه به مسائل و مشکلات روز با مشورت کارشناسان شعار سال را ابلاغ می نمایند که امسال نیز با توجه به مشکلات  کشوریک شعار اقتصادی که مستقیما" با معیشت و اشتغال مردم مرتبط است را نامگذاری فرموده اند.

 

وی افزود: در یک دهه اخیر شعار سال با رویکرد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری و ابلاغ شده است که امسال نیز سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است که این نامگذاری ها در قالب اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و برای قرار گرفتن در کانون توجه مردم و مسئولین بعنوان شعار سال ابلاغ شده است.

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: امروز ابرقدرت ها در برابر قدرت موشکی جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود می آورند که این مولفه های قدرت در حوزه های مختلف به ویژه تولیدات دانش بنیان باید افزایش و گسترش داده شوند.

 

وی ضمن خیرمقدم به دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به زادگاه خود عنوان کرد: مردمی بودن و کارجهادی از ویژگی های بارز دولت سیزدهم است که از عمده تفاوت های دولت سیزدهم با دیگر دولت ها  همین می باشد و مردم توقعی غیر از این ندارند چون مردم به آیت الله رئیسی رای دادند و انتظار دارند مسئولین دولت نیز در رده های مختلف همچون رئیس جمهور محترم با تواضع و احترام با مردم برخورد نمایند و برای رفع مشکلات مردم تلاش نمایند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب  با اشاره به طولانی شدن زمان انتخاب و معرفی استاندار کرمانشاه، گفت: مردم انتظار داشتند که با توجه به مشکلات و محرومیت بیشتر استان کرمانشاه در اولویت قرار داده شود اما بخاطر برخی مخاطرات استان کرمانشاه جزء آخرین استان هایی بود که استاندار آن معرفی شد که همین باعث تأخیر در تغییر برخی فرماندران، بخشداران و مدیران شهرستان ها شد که این اتفاق خوبی برای استان نیست.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی اظهار کرد: مردم در استان کرمانشاه و به ویژه در شهرستان اسلام آبادغرب توقع دارند همانطور که یک وزیر جوان از فرزندان این شهرستان انتخاب شده، همان شاخصه ها برای انتخاب یک فرماندار یا مدیر جوان انقلابی، شایسته ولایق دیده شود و خیلی به دنبال رزومه در بین جوانان انقلابی نباشند چون برخی از دولت ها اجازه عرض اندام به جوانان انقلابی را نداده اند اما استعداد و شایستگی فراوانی برای کسب سمت ها و مسئولیت ها دارند که باید به این جوانان انقلابی شهرستان اعتماد کرد همانطور که رئیس جمهور محترم در سطح کلان به جوانان اعتماد می کنند که یقینا" پشیمان نخواهید شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار بالای بیکاری جوانان تحصیل کرده در شهرستان لازم است کارخانجات کلان و کسب و کارهایی که در شهرستان راه اندازی می شوند باید استخدام جوانان بومی را در اولویت قرار دهند و اگر تخصصی در این منطقه موجود نباشد از نیروهای دیگر شهرستان ها و استان ها استفاده نمایند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب اذعان داشت: موسسه کوثر وابسته به بنیاد شهید از مراکز بزرگ تولیدی در شهرستان است که علی رغم حمایت های دولت ها نسبت به این موسسه، تاکنون پاسخگوی مسئولین شهرستان نیستند.

 

وی از وزیر ارتباطات درخواست نمود که بصورت ویژه مشکلات اینترنت و ارتباطی روستا های شهرستان بررسی و برطرف گردد، همچنین دولت نسبت به تغییر وضعیت استخدامی نیروهای مخابرات نیز مساعدت نماید.

 

امام جمعه شهرستان با برشماری برخی از مشکلات شهرستان از جمله؛ راه آهن، زیرساخت های ورزشی، مسائل فرهنگی ، جشنواره تئاتر مرصاد، میراث فرهنگی و گردشگری، مسکن ملی، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و ... از دولت سیزدهم تقاضای رسیدگی و رفع مشکلات را نمود.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها