امام جمعه اسلام آبادغرب:

مسئولین به گونه ای اقدام کنند که مردم نسبت به نظام اسلامی بدبین نشوند/ جنجال رسانه ای معاندین بدنبال زیر سوال بردن کارآمدی نظام هستند

کد خبر: 308106
|
15:07 - 1401/02/02
نسخه چاپی
مسئولین به گونه ای اقدام کنند که مردم نسبت به نظام اسلامی بدبین نشوند/ جنجال رسانه ای معاندین بدنبال زیر سوال بردن کارآمدی نظام هستند
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مسئولین به گونه ای اقدام کنند که مردم نسبت به نظام اسلامی بدبین نشوند چون معاندین بدنبال زیر سوال بردن کارآمدی نظام هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) در حدیثی به نقل از مولای متقیان با اشاره به اهمیت معرفت و شناخت علی(ع) اظهار داشت: کوهها حتی توان و یارای محبت امیرالمومنین علی(ع) را ندارند. 

 

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین افزود: اهل بیت(ع) دست پروده خداوند متعال هستند و همه انسان ها دست پروده و مرعوب اهل بیت(ع) هستند که معنا و تعاریف زیادی در این جمله کوتاه نهفته است و در بیان فضائل علی(ع) دست به دامن پیامبر مکرم اسلام (ص) می شویم که فرمودند؛ یاعلی غیر از من و خدا کسی حق معرفت تو را نمی تواند بیان کند، چه برسد به ما که دستمان کوتاه است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: امام علی(ع) سفارشات زیادی در امورمعنوی، اجتماعی ، ایتام، فقرا و نیازمندان دارد، سیره امیرالمومنین واضح است و این سفارش نباید محدود به اقوام و اطرافیان خودمان باشد چون دایره و گستردگی کلام امیرالمومنین همه عالم را فرا گرفته که هم باید به فکر ایتام خودمان باشیم و هم به فکرایتام مظلومان در دیگر کشورها باشیم.

 

وی افزود: در شب های قدر خداوند سفره بابرکت خود را گسترانده و باید از این نعمت الهی بهره برد و حضور در مساجد پر رنگ تر باشد و باید سفارش کنیم تا کسی از این فرصت تکرار نشدنی جا نماند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فراز های نهج البلاغه گفت: ای مسئولین حواستان باشد چون در روز حساب حتی نسبت به مرکب و چهارپایان، فرزندان، و نوع برخورد شما با مردم از شما سوال خواهد شد، در بخش دیگری از کلام مولا علی آمده است که اگر چهار گروه اصلاح شوند مردم اصلاح خواهند شد که یکی از این گروهها زمامداران و مسئولین که در هر اندازه، پست و جایگاهی هستند، تجار، روحانیون و اطباء از چهار گروه نخبگان جامعه هستند که حتما باید در رفتار کردار و عملکرد خودشان به گونه ای اقدام کنند که مردم نسبت به نظام اسلامی بدبین نشوند.

 

وی با اشاره آیه 28 سوره انفال عنوان کرد: همانا زن، فرزند و اموال جزو آزمایش و فتنه است، مسئولان نظام همواره باید مراقب باشند چون در گام دوم انقلاب اسلامی و شرایط ویژه ای که کشور ما هم در داخل و در خارج با آن مواجه است توقع از مسئولین بیشتر است چون معاندین، دشمنان و منافقین مترصد این هستند که تهدیدی را علیه انقلاب و نظام به وجود بیاورند که باید مسئولین دقت و رعایت حداکثری را داشته باشند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به حواشی سفر خانواده دکتر قالیباف رئیس مجلس به ترکیه، گفت: مسئولین عالی رتبه انقلابی باید دقت بیشتری را نسبت به خانواده و فرزندان خود داشته باشند گرچه در این دوره فرزندان تابع پدرو مادر نیستند اما جایگاه مسئولین نظام اقتضاء می کند که توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

 

وی افزود: عدالت اجتماعی از وجه تمایز های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها و ملت هاست و حتی توقع یک خطای کوچک هم از مسئولین ما بزرگ است اما از سوی دیگر جنجال رسانه ای معاند با هدف تخریب ارزش های انقلاب با این بهانه وارد میدان شده است و از مقدسات دین، ایمان، کیان نظام اسلامی، چفیه، قرآن و هر ارزشی را به سخره می گیرند و قصد دارند کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند، پس چرا باید کاری کرد که هر کس و ناکسی زبانش دراز شود و به انقلاب اسلامی توهین شود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به فساد مسئولین غربگرا خاطرنشان کرد: آقازاده هایی که در پرونده کرسنت نقش داشتند و موجب ضرر و خسارت 650 میلیون دلاری کشور ما شدند، کسانی که در فتنه 88 لیدر جریان نفاق در داخل کشور بودند و با سرویس های جاسوسی غرب ارتباط داشتند و بدنبال براندازی نظام بودند و آقازاده هایی که در اروپا، آمریکا، انگلیس و... زندگی و تحصیل می کنند و کارمند نظام سلطه و برخی کشورهای مخالف جمهوری اسلامی هستند، اینها کسانی هستند که رسانه ها باید درخصوص اینها نیز بنویسند و اینها رسوا کنند چون ملت و کشور ما بیش از چهل سال است از دست اینها در اذیت و آزار است.

 

امام جمعه شهرستان در ادامه سلسله مطالبات خود به نمایندگی از مردم جنگ زده، مقاوم، مظلوم و محروم شهرستان اسلام آبادغرب، «شرکت فراب» را خطاب قرار داد و گفت:  «شرکت فراب» در نزدیکترین موقعیت مکانی و زمانی در محدوده شهر اسلام آبادغرب قرار دارد و از اشتغال 500 نفری مجموعه فراب حدود 130 نفر بومی سهم اشتغال کل استان شده است و بیش از 300 نفر از نیروهای غیربومی در این شرکت فعالیت می کنند.

 

وی افزود: این شرکت در عرصه فعالیت غیرمجاز ماینرهای تولید رمز ارزهای دیجیتالی مشکلاتی را برای منطقه ایجاد نمود و نکته سوم اینکه این شرکت باید به مطالبات مردم شهرستان اسلام آبادغرب پاسخگو باشد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: منظور ما از مطالبه گری اشتغال نیروهای بومی ایجاد «اشتغال پایدار» است نه اینکه 100 نفر نیروی کارگری، نگهبانی و آشپزخانه بکارگیری شود، بلکه حتما باید از جوانان جویای نام و بیکار این شهرستان در بخش های مهندسی و مدیریتی استفاده شود که این اشتغال پایدار است چون دو سه سال پس از بهره برداری  و پایان برخی پروژه های شهرستان چندین هزار نفر هم  مجدد از کار بیکار می شوند و به آمار بیکاری شهرستان اضافه خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به مناسبت های پیش رو سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبزپوشان دلاور این نهاد و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم شهر شهیدان مرصاد تبریک گفت.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد