همزمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

برگزاری محفل انس باقرآن کریم در مسجد صاحب الزمان اسلام آبادغرب

کد خبر: 308115
|
19:13 - 1401/02/04
نسخه چاپی
برگزاری محفل انس باقرآن کریم در مسجد صاحب الزمان اسلام آبادغرب
همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس باقرآن کریم در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضوراستاد امین عبدی و استاد علی اعظمی از قاریان برجسته قرآنی و با حضور نمازگزاران مسجد و بسیجیان پایگاه شهید چمران درمسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آبادغرب برگزارشد.

 

حاج خلیل رستمی از فرهنگیان و پیشکسوتان این مسجد  ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تقدیر از برگزاری باشکوه این مراسم گفت: قرآن کتابی است انسان ساز و هدایتگر و هیچ مکتبی بالاتر از قرآن نیست، انس با قرآن معرفت اسلامی را در ذهن ما قویتر عمیق تر می‌کند، انس با قرآن یعنی قرآن را با صوت زیبا خواندن و در مفاهیم قرآنی تدبر کردن است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا با بهره گرفتن از آموزه های دینی و قرآنی سرشت خود را پاک کنیم و با انس گرفتن به قرآن از برکات این ماه الهی بهره‌مند شویم.

رستمی هدف از برگزاری محفل انسی با قرآن را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ قرآنی در بین عموم مردم دانست و اظهار داشت: محفل انسی با قرآن موجب رشد و تعالی معرفت دینی گشته و باعث ترویج فرهنگ قرآن خوانی و استماع قرآن مجید می‌‌شود.

 گفتنی است؛این مراسم باشکوه  با همت و همکاری مسجد صاحب الزمان (عج)، پایگاه مقاومت شهری شهید چمران حوزه شهید مطهری ناحیه اسلام آبادغرب، موسسه نیکوکاری صاحب الزمان (عج) وکانون فرهنگی ملکوت شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها