امام جمعه اسلام آبادغرب:

موضوع فلسطین را در این حد با اهمیت باید دید که نابودی اسرائیل زمینه ظهور است

کد خبر: 308138
|
17:13 - 1401/02/09
نسخه چاپی
موضوع فلسطین را در این حد با اهمیت باید دید که نابودی اسرائیل زمینه ظهور است
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: موضوع فلسطین را در این حد با اهمیت باید دید و مسلمانان باید نسبت به این مسائل هوشیار باشند که نابودی اسرائیل زمینه ظهور است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در خطبه های نمازجمعه روز جهانی قدس در اسلام آبادغرب با اشاره به وقایع آخر الزمان اظهار کرد: از آرمان قدس و فلسطین نباید کوتاه بیائیم چون رویدادهای این سرزمین معنوی از نشانه های ظهور امام زمان(عج) است.

 

وی از مردم مومن، بصیر، انقلابی و شهیدپرور اسلام آبادغرب بخاطر حضور پرشور و حماسی در آیین سیاسی-عبادی راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با مسلمانان ایران و جهان تقدیر و تشکر نمود و گفت: روز قدس روز حیات اسلام است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: اگر همه مسلمانان جهان زودتر به این نکته می رسیدند که اسرائیل غده سرطانی است و روز قدس و مسئله فلسطین مسئله اول مسلمانان جهان است، این همه مشکلات را در منطقه شاهد نبودیم.

 

 

وی با اشاره این فرموده مقام معظم رهبری؛ «قدس کلید رمز آلود فرج است»، خاطرنشان کرد: صاحبنظران و تریبون داران باید به این مسئله وارد شوند و تبیین نمایند و درجای دیگر رهبری می فرمایند؛ «حوادث فلسطین برای کسانیکه احوالات آخرالزمان را می شناسند یک نشانه است»، و موضوع فلسطین را در این حد و اندازه باید مهم و با اهمیت دید و مسلمانان باید نسبت به این مسائل هوشیار باشند که نابودی اسرائیل زمینه ظهور است.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: امروز چالش اول جهان اسلام اسرائیل است و بخاطر اینکه مسلمانان پیام امام خمینی(ره) را درخصوص فلسطین جدی نگرفتند، این ویروس کشنده و غده سرطانی در دیگر کشورهای اسلامی نظیر یمن، افغانستان و ... انتشار یافت.

 

وی افزود: امروز حاصل تلاش چندین قرن تلاش استکبار و استعمار برای گسترش نظریه لیبرال در قالب نظم نوین جهانی و نظریه های پایان تاریخ به شکست انجامیده و ایران بعد از دوران انفعالی جنگ جهانی دوم، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ منطقه ای قوی را در کشورهای غربی قرار داده است و امروز جمهوری اسلامی با رهبری رهبر حکیم انقلاب نه تنها منفعل نیست بلکه یک کشور تاثیر گذار است و دم از تمدن بزرگ اسلامی می زند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شفافیت مالی و انتشار لیست ابربدهکاران در بانک های کشور از اقدامات بسیار خوب دولت در هفته های گذشته بود که از مجموع 14 بانک 632 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 333 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی که وام پرداختی به برخی از این اشخاص به اندازه یک سال کل بودجه کشور است و این آمار و ارقام تأئید کننده سخنان آیت الله رئیسی در مسند قوه قضائیه و در زمان کاندیداتوری ریاست جمهوری بود که می گفت منشاء و ریشه فساد را باید در دستگاه های اجرایی خشکانید.

وی افزود: چرا برخی افراد و شرکت ها به راحتی میلیاردها تومان وام از بانک ها می گیرند و یک کارگر زحمتکش بخاطر 5 میلیون تومان وام درگیر وثیقه و سخت گیری بیش از حد بانک ها می شود که سوال می شود آیاد این عدالت است؟! اگر این وثیقه ها از ابربدهکاران هم گرفته می شد این همه خسارت به کشور وارد نمی شد.

 

 

وی تصریح کرد:از آقای رئیسی(رئیس جمهور محترم) انتظار داریم که با فساد مبارزه کند چه فسادمالی، چه فرهنگی و سیاسی و دست کسانی را که طمع ورزیدند و به منافع مردم و سرمایه بیت المال ضربه زدند قطع نماید و کسانیکه سیری ناپذیر هستند و در انتصابات قوه مجریه در این استان دخالت های نابجا دارند برخورد نمایند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب خطاب به استاندار کرمانشاه گفت: برادر عزیز جناب آقای امیری مقدم نهایت انتظار مردم از شما «انتصاب انقلابی» ست و این توقع زیادی نیست و کاری به اشخاص نداریم، آیاد در دولت سیزدهم این توقع زیادی است؟! آیا مسئولین از انجام این کار عاجز هستند؟! امروزاگر مشاهده شود حتی در دیگر استان ها که استانداری با برکناری بانیان وضع موجود تعلل می کند آیا می شود چنین استانداری را انقلابی به حساب آورد؟!

 

وی تصریح کرد: امروز اسلام آبادغرب نیازمند توجه بیش از حد است و این شهرستان باید در اولویت کارها و انتصابات قرار بگیرد و تعلل معنی ندارد، کار مردم بر زمین مانده و باید با انتصابات درست و شایسته علم بر زمین مانده انقلاب را بلند کنیم، اکنون در سطح استان با خیل کثیری از مسئولین بلاتکلیف و بعضا" خسته که نمی دانند چکار بکنند مواجهیم، بی برنامه گی در سطح استان موج می زند، مجمع نمایندگان نمایندگان و برخی از مسئولین امثال بنده سکوت کرده اند! نیروهای انقلابی کجا هستند؟! مسئولین مدیون مردم زجر کشیده  و مظلومی هستند که نمی دانند برای حل مشکلات شان به چه کسی باید مراجعه کنند.

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: ما با انتصاب مسئولین مسئله دار مخالفیم، با انتصاب مسئولین عنوان دار و مسئله دار به ایران قوی نمی رسیم، توصیه آیت الله رئیسی به استانداران سطح کشور که حلقه مشاوران جوان داشته باشند جدی گرفته شود و از جوانان انقلابی و ستادهای انقلابی که سابقه انقلابیگری آنها مشخص است مشورت گرفته شود.

 

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو، روز معلم و روز کارگر را تبریک گفت و از حاضرین در مصلی خواست به احترام این اقشار زحمتکش قیام نمایند و ادامه داد: کارگران ما امروز از معلمان مظلوم تر هستند، امنیت شغلی ندارند و حتی حق اعتراض در مقابل پیمانکاران را ندارند و برخی پیمانکاران فاسد به کارگران ظلم می نمایند و حقوق پرداختی به حساب کارگران را مجدد به کارت خود واریز می نمایند که باید دست این پیمانکاران فاسد از بدنه برخی ادارات قطع شود.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد