امام جمعه اسلام آبادغرب:

امروز استان کرمانشاه بخاطر دخالت نمایندگان در انتصابات آسیب پذیر است/نمایندگان استان کرمانشاه تذکر چندباره مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند

کد خبر: 308269
|
15:46 - 1401/03/06
نسخه چاپی
امروز استان کرمانشاه بخاطر دخالت نمایندگان در انتصابات آسیب پذیر است/نمایندگان استان کرمانشاه تذکر چندباره مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: امروز استان کرمانشاه بخاطر دخالت نمایندگان در انتصابات آسیب پذیر است که باید نمایندگان استان کرمانشاه این تذکر چندباره مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز شهر شهیدان مرصاد با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: اولین توصیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب حکایت از این دارد که تمدن بزرگ اسلامی در سایه علم و دانش محقق خواهد شد.

 

وی با اشاره به کتاب ارزشمند "انسان 250 ساله" مقام معظم رهبری درخصوص شرایط زندگی و مواضع اهل بیت(ع) در اعصار مختلف، افزود: موضع گیری امام صادق (ع) بنا به مقتضیات زمان خود با علم و دانش ، تربیت شاگردان و کادرسازی در خط مواضع حضرت اباعبدالله در کربلا بود.

 

امام جمعه شهرستان گفت: اولین وظیفه دولت و نظام اسلامی نسبت به جامعه و عموم مردم، توسعه و ترویج علم و دانش است چون جنگ امروز ما با دشمنان یک جنگ ادراکی و شناختی است که خطر آن به مراتب بیشتر از جنگ نظامی، سیاسی و اقتصادی است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی  با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس، گفت: یکی از تذکراتی که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان تکرار فرمودند؛ عدم دخالت نمایندگان در انتصابات است، امروز استان کرمانشاه بخاطر دخالت نمایندگان در انتصابات آسیب پذیر است که باید نمایندگان استان کرمانشاه این تذکر چندباره مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند.

 

وی افزود: عدم اصلاح ساختار بودجه و لزوم تغییر قوانین برای تحقق سیاست های کلی این وظیفه بر زمین مانده که باید برای آنها قوانینی وضع شود اما بجای کارهای اصلی به کارهای فرعی توجه بیشتر می شود و این وظیفه اصلی مجلس است.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: یک نماینده انقلابی در تعبیر مقام معظم رهبری کسی است که به درد مردم توجه داشته باشد و به مشکلات مردم رسیدگی کند و به واسطه وکیل شدن سبک زندگی خود را تغییر ندهد و از معنویت غافل نشود و برای منافع نظام و کشور ایستادگی نمایند و اسیر جوسازی رسانه ای نشوند و اگر نماینده ای این شاخص ها را نداشته باشد گمان نمی کنم مجاز به بکار بردن کلمه انقلابی برای او باشیم.

 

وی عنوان کرد: پدیده ای که از ابتدای دهه 90 در کشور ما به وجود آمد؛ کسانی بعنوان هنرمند، بازیگر، ورزشکار، فوتبالیست و ... کسانی که از پول بیت المال و رسانه ملی مشهور و معروف شدند و نام سلبریتی بر آنها نهاده شده در هر واقعه ای ، حوادث ناگوار و غیرمترقبه که رخ می دهد بدون تخصص اظهار نظر می کنند و مطالبی خلاف واقع و خلاف شرع اظهار نظر می کنند که لازم است تذکری به آنها داده شود تا مرز نقد، تخریب و دخالت در امور کشور حفظ شود، چون کسی با نقد مخالف نیست و حتی مقام معظم رهبری نیز ازموضوع نقد استقبال نموده اند.

 

امام جمعه شهرستان با تسلیت حادثه آبادان به مردم شریف خوزستان و هموطنان عزیز گفت: صدور برخی مجوزات خلاف قانون موجب بروز این حادثه شده که باید با مقصران حادثه برخورد قانونی صورت گیرد و همچنین نباید اجازه داده شود برخی سلبریتی ها با سرخط گیری از دشمنان در حاشیه این حادثه غم انگیز برای برهم زدن نظم و امنیت کشور اقدام نمایند.

 

وی تصریح کرد: در شهرستان اسلام آبادغرب نیز دستگاههای نظارتی، نظارت خود را بیش از پیش به کار گیرند تا دیگر شاهد حادثه ای نظیر متروپل آبادان نباشیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به حضور برخی از وزرا در شهرستان گفت: نفس حضور مسئولین ارشد و بلندپایه کشور در شهرستان اسلام آبادغرب اقدام بسیار خوبی است که بیایند مشکلات شهرستان را از نزدیک ببینند و از کمبودها و کاستی های مردم آگاه شوند و تلاش نماینده شهرستان نیز در این خصوص جای تقدیر و تشکر دارد اما در همین حد نباید بمانیم، پیگیری و تحقق مصوبات بسیار مهمتر از آمدن وزار می باشد و عمده کار پیگیری مصوبات و وقول هایی است که داده می شود چون مردم ما قولهای زیادی را در ادوار قبل شنیده اند و باید به گونه ای عمل شود که مردم نسبت به حضور وزرا و مسئولین ارشد خوشبین باشند و اگر غیر از این باشد غیر از نا امیدی و افزایش سطح توقعات مردم فایده ای ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از چند ماه هنوز جای برخی از معاونت ها، پست ها و مسئولیت ها در فرمانداری اسلام آبادغرب خالی است که معاونت عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب یکی از این پست های بسیار مهم است که باید پیگیری امورات عمرانی شهرستان توسط این مسئول انجام شود که در سایه ترک فعل ها، دخالت ها و کوتاهی های برخی مسئولان استانی شاهد خلاء مدیریتی دراین بخش هستیم. شهرستان اسلام آبادغرب با وجود شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی متعدد و بعضا" منحصر به فرد در کشور، جای مسئول مستقیم این امور در شورای اداری شهرستان خالی است.

 

وی در خاتمه یاد و خاطره همه شهدا، امام شهدا به ویژه شهدای خلبان و شهید کیانوش بساطی را گرامی داشت و به روح پرفتوح آنها درود فرستاد.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها