امام جمعه اسلام آبادغرب:

بانوان نقش بی بدیلی در تربیت دینی فرزندان و جامعه دارند

کد خبر: 308429
|
16:51 - 1401/04/12
نسخه چاپی
بانوان نقش بی بدیلی در تربیت دینی فرزندان و جامعه دارند
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: بانوان نقش بی بدیلی در تربیت دینی فرزندان و جامعه دارند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) همایش سبک زندگی اسلامی از سلسله برنامه های گام دوم انقلاب در راستای تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان،موسسه فرهنگی هنری انتظار قائم آل طه،کانون فرهنگی قرآن و عترت در مسجد جامع  اسلام آباد غرب برگزار شد.
 

 

 در این مراسم حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: وجود امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای ما هستند هر چقدر ما زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را الگوی خودمان قرار دهیم به سبک زندگی اسلامی نزدیکتر خواهیم شد.
 

 

 وی عنوان کرد: بخش مهمی از انقلاب ما در ارتباط با حضور بانوان در اجتماع است، با حضور بانوان در جامعه و حمایت های آن ها از امام راحل انقلاب ما با یک عظمت خاصی به پیروزی رسید.
 

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد : اگر شهیدان زن و همسران شهدا نبودند، پیروزی در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شکل پیدا نمی‌کرد.
 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در خاتمه سخنانش گفت: بانوان نقش بی بدیلی در تربیت دینی فرزندان و جامعه دارند، بانوان باید جایگاه ویژه‌ای را که در اجتماع دارند را فراموش نکنند، از نماز جماعت غافل نشوند و فرزندان خود را با محیط مسجد آشنا کنند چرا که مسجد و نماز جمعه سنگر انقلاب اسلامی ماست.
 

 

در خاتمه مراسم ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان به مولودی خوانی پرداخت و بانوان شاعر شعر های زیبایی در وصف حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جمع دوست داران اهل بیت سرودند، همچنین  توسط امام جمعه شهرستان سوالاتی مطرح شد که به برگزیدگان جوایز نقدی اهداء گردید. 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها