در دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان اسلام آبادغرب مطرح شد:

زمینه سازی برای خدمات رسانی موکب های مردمی به زوار اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 308579
|
18:34 - 1401/05/15
نسخه چاپی
زمینه سازی برای خدمات رسانی موکب های مردمی به زوار اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب
در دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان اسلام آبادغرب بر زمینه سازی برای خدمات رسانی موکب های مردمی به زوار اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب تأکید شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان اسلام آباد غرب با حضور فرماندار،امام جمعه و مدیران شهرستان برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان  با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش عنوان کرد: مدیران ما باید در انجام مصوبات ستاد اربعین اداری فکر نکنند بلکه تمام وقت خود را برای مهیا نمودن زمینه پیاده روی عظیم اربعین بگذارند.

 

وی گفت: ما از همه کسانی که قصد دارند موکب راه اندازی کنند استقبال می کنیم  و زمینه خدمت رسانی مردمی به زائرین عزیز را در قبل و بعد از اربعین فراهم خواهیم کرد.

 

 

‌فرماندار شهرستان گفت: برای فراهم ساختن زمینه استقبال،اسکان و خدمت رسانی به زائرین عزیز در حوزه استحفاظی ۸کمیته شامل(کمیته امنیتی، هماهنگی و پشتیبانی،اطلاعاتی، خدمات شهری، بهداشت و درمان، حمل و نقل و سوخت،امداد و نجات ، فرهنگی آموزشی) تعیین شده و انتظار دارم در جلسات آتی مدیران مسئول این کمیته ها اقدامات خود را تشریح کنند.

 

‌حجت الاسلام موسوی زمانی امام جمعه اسلام آبادغرب هم در این جلسه خواستار تسریع در فراهم نمودن زیرساخت های لازم  برای زائرین شد و گفت: باید زائرین با خاطره خوب از شهرما خارج شوند و همه مسئولین زمینه سازی امنیت ،آرامش و رفاه کافی برای میهمانان اربعین را فراهم کنند.

 

‌در این جلسه مدیران ادارات گزارش اقدامات خود را از جلسه قبل تا این جلسه بیان کردند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها