با حضور رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه صورت گرفت:

معارفه دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 308669
|
17:30 - 1401/06/03
نسخه چاپی
معارفه دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب
فرهاد باقری بعنوان دبیرستاد بازسازی عتبات عالیات ورئیس کمیته مشارکتهای مردمی'اسکان و تغذیه ستاداربعین حسینی در شهرستان اسلام آبادغرب معارفه شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور بهمن صحرایی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب، فرهاد باقری بعنوان دبیرستاد بازسازی عتبات عالیات ورئیس کمیته مشارکتهای مردمی'اسکان و تغذیه ستاداربعین حسینی در شهرستان اسلام آبادغرب معارفه شد.

 

حاج بهمن صحرایی ضمن معارفه دبیرستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان از حمایت و پشتیبانی حجت الاسلام زمانی موسوی در شهرستان از موکب های مردمی، ستاد بازسازی و ستاد اربعین قدردانی نمود.

وی افزود: با توجه به باز شدن مرز خسروی امسال تردد زائران اربعین در استان کرمانشاه بیش از سال‌های گذشته می باشد لذا همه دستگاه‌های دولتی و موکب های مردمی باید آمادگی خدمت رسانی مطلبوب به زوار اربعین را داشته باشند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در این جلسه گفت: اربعین حسینی فرصتی مغتنم است تا ظرفیت های استان و شهرستان به نحو احسن به زوار حسینی که از اقصی نقاط کشور تشریف می آورند معرفی شود.

وی عنوان کرد: شهر مرصاد نیز باید بعنوان دروازه کربلا باید بدرخشد و پویایی ستاد عتبات و ستاد اربعین  در یک سال آینده نقش عمده ای در این مهم ایفا می کند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد