در پنجمین جلسه ستاد اربعین اسلام آبادغرب مطرح شد:

بررسی مشکلات موکب داران اسلام آبادغرب/ برنامه ریزی خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار ‌حسینی

کد خبر: 308687
|
14:12 - 1401/06/07
نسخه چاپی
بررسی مشکلات موکب داران اسلام آبادغرب/ برنامه ریزی خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار ‌حسینی
پنجمین جلسه ستاد اربعین در راستای برنامه ریزی خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار ‌حسینی و بررسی مشکلات موکب داران اسلام آبادغرب برگزار گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، پنجمین جلسه ستاد اربعین در راستای برنامه ریزی خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار ‌حسینی و بررسی مشکلات موکب داران  با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان بر اهمیت رویداد اربعین تأکید نمود و گفت: ما باید بتوانیم مشکلات موکب داران را برطرف کنیم و از همه ظرفیت ها برای پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین استفاده کنیم.

 

وی تأکید نمود: ایجاد بستر ها و زیر ساخت های خدمت رسانی به زوار اربعین توسط موکب ها فراهم شود.

 

 

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب تأکید نمود: تمامی ادارات و دستگاه ها همه ظرفیت خود را برای کمک به مواکب به کار گیرند.

 

وی افزود: اربعین فرصت مناسبی است که نشان دهیم که دیار شهر شهیدان مرصاد مردمانی مهماندوست و مهمان نواز هستند و انشاءالله که بتوانیم به نحو شایسته مهمان نوازی خود را به نمایش بگذاریم.

 

 

خسرو تمری دبیر ستاد اربعین شهرستان در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از مدیران مواکب مردمی برای حضور در این این اقدام جهادی در راستای خدمت رسانی و پذیرایی از زوار اربعین حسینی تأکید کرد که ما باید بتوانیم علاوه بر بعد معنوی این کار از ظرفیت اربعین جهت معرفی شایسته شهرستان اسلام آبادغرب استفاده کنیم.

 

 

وی افزود: مجموعا" 20 موکب در سطح شهرستان راه اندازی خواهد شد که آماده خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) می باشند.

 

 

فرهاد باقری دبیر ستاد عتبات عالیات  و مسئول کمیته موکب داران و مشارکت های مردمی شهرستان به موضوع پذیرایی از زوار پرداخت و گفت: در این راستا از موکب داران حمایت لازم بعمل خواهد آمد.

 

 

موکب داران در این جلسه با ارائه پیشنهاداتی به مشکلات آب، برق، تسطیح جایگاه اشاره نمودند و مقرر شده دستگاه های خدمات رسان مشکلات ایشان را مرتفع نمایند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد