امام جمعه اسلام آبادغرب:

جوش و خروش اربعین و طنین صدای اسلام در دنیا لرزه بر تن استکبار انداخته/جنگ امروز جنگ روایت ها و جهاد تبیین است

کد خبر: 308705
|
15:20 - 1401/06/11
نسخه چاپی
جوش و خروش اربعین و طنین صدای اسلام در دنیا لرزه بر تن استکبار انداخته/جنگ امروز جنگ روایت ها و جهاد تبیین است
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: جوش و خروش اربعین و طنین صدای اسلام در دنیا لرزه بر تن استکبار و صهیونیسم انداخته است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های امروز نمازجمعه اظهار کرد: در آستانه اربعین اتفاقات مهمی در منطقه حادث شده؛ اتفاقی که در عراق رخ داد بیشتر باید نام فتنه را بر آن گذشت؛ جلال و جبروت، جوش و خروش اربعین و طنین صدای اسلام در دنیا لرزه بر تن استکبار و صهیونیسم انداخته ، لذا دشمنان نسبت به این رخداد عظیم عکس العمل نشان می دهند تا شاید بتوانند آن را متوقف یا از بزرگی آن بکاهند.

 

 

وی عنوان کرد: خیلی زشت است که میان دو گروه شیعه در عراق، نماینده سازمان ملل درخواست خویشتن داری داشته باشد و یک بیگانه ما مسلمانان را توصیه به آرامش کند و به راستی کسانی مسئول این اقدام برادر کشی و خونریزی هستند که حس قدرت طلبی و ریاست طلبی را در سر می پرورانند.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: از اتفاقات مهم تاریخ شیعه دعوت آیت الله حائری از مقلدان خود برای تبعیت از مقام معظم رهبری(امام خامنه ای) بعنوان شایسته ترین فرد برای رهبری امت اسلام است که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد که این بصیرت باید بیان شود و تقدیر کرد که یک مرجع و آیت الله عظما با یک تیر و چند نشان غائله فتنه را در آستانه اربعین می خواباند و این موجبات تقویت محور مقاومت در منطقه خواهد بود.

 

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: نقش ایران در اتفاقات منطقه بسیار کلیدی است کما اینکه در جنگ اوکراین و روسیه جمهوری اسلامی ایران نقشی صلح طلبانه همراه با اقتدار داشته و کشورهای اروپایی درخواست میانجی گری از ایران برای پایان دادن به جنگ دارند و مشاهده می کنیم بنا بر پیش بینی مقام معظم رهبری دور نیست که کشور اسلامی ایران به سمت ابرقدرت شدن پیش می رود و به اعتراف رئیس جمهور فرانسه قدرت از غرب به شرق انتقال یافته است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که جنگ امروز جنگ روایت ها و جنگ جهاد تبیین است، گفت: باید در فرمایشات معظم له مطالعه و تبیین صورت گیرد که چه کسانی جای جلاد و شهید را عوض کرده اند که مقام معظم رهبری نسبت به آن بارها هشدار داده اند و ابراز نگرانی کرده اند؛ یک خبرنگار باید آزاد و بدون مرز عمل کند، وامدار بودن یک روحانی و یک امام جمعه همان قدر خطرناک است که وامدار بودن اصحاب رسانه؛ امام جمعه بعنوان کسی که سخنگوی انقلاب اسلامی ست و تریبون در دست اوست و رسانه ها نیز بعنوان کسانی که برای مردم تصویرسازی و تصمیم سازی می کنند رسالت هر دوی ایشان بسیار حساس و خطیر است.

 

حجت الام زمانی موسوی گفت: مهم نیست برخی هزینه ها از کجا و با چه مجوز شرعی و قانونی هزینه و پرداخت می شود، اما آیا این هزینه ها برای همه اقشار است یا برای اقشار خاصی از جامعه صرفا" بذل و بخشش ها صورت می گیرد؟ آیا کارگران زحمتکش، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هم بهره ای دارند یا خیر؟ آیا از آنها دعوت می شود برای سفر سه روزه و چند روزه ؟ آیا پیوستی برای ایشان در نظر گرفته شده یا خیر؟ و مهمتر از تمامی این موارد این است که؛ در انتخابات آتی مجلس دچار اشتباه محاسباتی نشویم.

 

وی تصریح کرد: ما خوشبین هستیم که روند مطالبه گری خبرنگاران بعد از دعوت به مجلس افزایش پیدا خواهد کرد و انشاءالله این خبرنگاران عزیز در پیگیری مشکلات فراوان مردم در شهرستان و استان سر از پا نخواهند شناخت.

 

امام جمعه شهرستان در پایان خطبه دوم مجدد سالروز آزادی اسرا را تبریک و بصورت کنایه آمیز عنوان کرد: امیدواریم کسانی که اسیر قدرت، ریاست طلبی و مال دنیا هستند آزاد شوند، انشاءالله رسانه هایی که اسیر هستند و کسانی که اسیر رسانه هستند و مدیران اسیر و اسیران مدیر آزاد شوند.

 

وی از ریاست سازمان عقیدتی سیاسی شهرستان بابت قول تکمیل یکی از مساجد شهرستان تقدیر نمود و گفت: توقع ما این است مسئولینی که در شهرستان حضور پیدا می کنند به قول های داده شده به مردم عمل نمایند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها