امام جمعه اسلام آبادغرب:

ترورهای ناجوانمردانه ملت ایران نتیجه سیاست های شوم آمریکا در منطقه است/ دستگاه قضائی با برخورد قاطع کار اراذل و اوباش و داعش وطنی را یکسره کند

کد خبر: 308939
|
15:27 - 1401/08/06
نسخه چاپی
ترورهای ناجوانمردانه ملت ایران نتیجه سیاست های شوم آمریکا در منطقه است/ دستگاه قضائی با برخورد قاطع کار اراذل و اوباش و داعش وطنی را یکسره کند
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: ترورهای ناجوانمردانه ملت ایران نتیجه سیاست های شوم آمریکا در منطقه است و سرمنشاء اغتشاشات داخلی کشور، آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها در منطقه هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های نمازجمعه امروز با تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، اظهار کرد: اینها مظلومیت مردم و انقلاب را در اوج اقتدار نشان می دهد.

 

وی ضمن محکوم نمودن این جنایت غیرانسانی،گفت: ترورهای ناجوانمردانه ملت ایران نتیجه سیاست های شوم آمریکا در منطقه است و سرمنشاء اغتشاشات داخلی کشور، آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها در منطقه هستند و مقام معظم رهبری بارها در این باره هشدار داده اند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب  با برشماری ظرفیت های عظیم  خدادادی، دستاوردها و پیشرفت های مختلف در عرصه های گوناگون، عنوان کرد: نیروی عظیم و نخبه انسانی، دینداری، علاقه مردم به دین واسلام و مذهب تشیع ، موقعیت خاص جغرافیایی وسوق الجیشی،  حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین به عنوان برابری و اتحاد و همبستگی، وجود ولایت فقیه  به عنوان یک ظرفیت بی نظیر  و کم‌نظیر، دیپلماسی فعال منطقه ای وخنثی سازی  تحریم ها و بسیاری دیگر از این موارد همچون جواهراتی هستند که در اختیا ر ‌مردم عزیز  این میهن  ومرز وبوم قرار دارد وهمه اینها بهانه هایی هستند که موجب حمله ها  وهجمه های علیه انقلاب اسلامی می شود که دشمنان به دنبال کم کردن این حرکت وجهش به دنبال متوقف کردن مردم هستند.

 

زمانی موسوی در پی  جنایت غم بار و اسف باری که تروریست های  داعش در حرم شاهچراغ  انجام  دادند و به شهادت رسیدن مظلومانه جمعی از ‌هموطنانمان، گفت: مجامع بین المللی به این اقدام  وحشیانه هیچ عکس العملی نشان ندادند یا خیلی عادی از کنار آن گذشتند، آنهایی که با شعارهایی  که سر می دادند  به دنبال آزادی زن بودند و از زن و زندگی صحبت کردند، آیا این آن چیزی  بود که شما برای زنان ومردمان  این مملکت به ارمغان آوردید؟!

 

وی عنوان کرد: داعش، داعش است؛ چه نوع وطنی باشد، چه در ساخت فیلم برعلیه امام رضا(ع) باشد و چه در حرم های اهل بیت(ع) مردم را به خاک و خون بکشد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواستار  پیگیری و رسیدگی به  این سر رشته های  اتفاقات واغتشاشات  شدند و از مسئولین دستگاه قضائی مطالبه نمودند که با برخورد قاطع کار اراذل و اوباش و داعش وطنی را یکسره کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اینها‌ کسانی ‌هستند  که در مدینه به خانه حضرت زهرا(س) هجوم آوردند و چادر مادرمان زهرا  را خاک آلود و خون آلود کردند و  امروز جای خوشحالی است که چادر بعنوان  یک ‌پرچم و بعنوان یک ‌نماد  مهم  در آستان شاهچراغ نصب و آویزان  شد و یادمان باشد برای این چادر چه هزینه هایی شده و چه کسانی شهید شدند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: امروز یکی از وظایف ما حضور در میدان است که با حضور مردم و عاشقان اهل بیت(ع)، غافلان بدانند که مردم پشتیبان ولایت و انقلاب هستند واین خون ها انقلاب ما راپایدار کرده است.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد