فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تقویت هویت فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب با طراحی المان های موثر

کد خبر: 308986
|
17:34 - 1401/08/15
نسخه چاپی
تقویت هویت فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب با طراحی المان های موثر
فرماندار اسلام آبادغرب با توصیه به ترویج فرهنگ مطالعه بر تقویت هویت فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب با طراحی المان های موثر تأکید نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اسلام آباد غرب اظهار داشت: نخبگان و فرهیختگان زیادی اهل این شهرستان هستند که در سراسر کشور در عرصه های مختلف به مردم خدمت می کنند که این نشان از ریشه فرهنگی غنی این دیار دارد.

 

وی عنوان کرد: در راستای امورات فرهنگی شهرستان از ظرفیت بزرگان و پیشکسوتان که از سرمایه های معنوی شهرستان هستند استفاده شود چرا که این عزیزان دغدغه مشکلات فرهنگی شهرستان را دارند و با خرد جمعی نتایج بهتری حاصل خواهد آمد.

 

فرماندار شهرستان از کلیه مدیران به ویژه نهادهای فرهنگی خواست در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه تلاش و برنامه ریزی نمایند و تمامی ادارات و ارگان ها به ویژه شهرداری، دانشگاه ها و آموزش و پرورش در حوزه کتاب و کتابخوانی و در راستای اجرای برنامه کتابخوانی و اهدای کتاب به جامعه هدف خود فعالیت بیشتری نمایند.

 

کرمی با اشاره به وجود نخبگان ورزشی و فرهنگی در شهرستان خاطرنشان کرد: پیش از این در شهرستان اسلام آبادغرب اقدامات ارزشمندی در راستای "پایتخت کتاب" و " شهر دوستدار کتاب" انجام شده که جای تقدیر دارد و از این پس نیز باید توجه بیشتری نسبت به تقویت هویت فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب با طراحی المان های موثر صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد