در شورای اداری شهرستان مطرح شد:

برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج در اسلام آبادغرب/تفکر بسیجی عامل وحدت ملت و ناکامی دشمنان

کد خبر: 309041
|
18:36 - 1401/08/24
نسخه چاپی
برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج در اسلام آبادغرب/تفکر بسیجی عامل وحدت ملت و ناکامی دشمنان
در شورای اداری شهرستان ضمن برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج در اسلام آبادغرب، تفکر بسیجی عامل وحدت ملت و ناکامی دشمنان اعلام شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، شورای اداری شهرستان با حضور مدیران و مسئولان در فرمانداری اسلام آبادغرب با محوریت برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی  امام جمعه شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: بسیج یک تفکر است و فقط یک لباس یا پر کردن یک فرم نیست و این تفکر بسیجی عمل وحدت ملت ایران است.

 

وی افزود: امروز دشمنان بدنبال جدا کردن مردم از مدیران نظام هستند لذا باید حلقه های مدیریتی بیش از پیش در بین مردم حضور پیدا کنند و با تفکر و روحیه بسیجی به خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم بپردازند.

 

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه با تأکید بر اجرای پرشور و پررنگ برنامه های گرامیداشته هفته بسیج،  خیلی از خدمات نظام را حاصل روحیه جهادی و تفکر بسیجی مدیران دانست و گفت این تفکر یکی از مهمترین عوامل ناکامی دشمنان است.

 

وی با اشاره به طرح مجتمع آبرسانی تراب، گفت: این طرح یکی از برکات بسیج است که در حال آبرسانی به 26 روستا در شهرستان اسلام آبادغرب و گیلانغرب هستند.

 

مهندس کرمی خاطرنشان کرد: با وجود هجمه های سنگین دشمنان در فضای مجازی، مردم در 13 آبان سنگ تمام گذاشتند و تو دهنی بزرگی به دشمنان زدند.

 

 

سرهنگ پاسدار مسلم میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب در ادامه با تشریح مولفه های قدرت جمهوری اسلامی گفت:  بنا به فرموده فرماندهان ارشد نظامی کشور قدرت بازدارندگی دفاعی کشور به حدی رسیده که دشمنان حتی خیال حمله به نظام اسلامی ایران را در سر نمی پرورانند.

 

وی عنوان کرد: یکی از مولفه های مهم و قدرتمند کشور،تفکر بسیجی و ایثار ملت ایران است که کمک به همنوع را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

 

سرهنگ میرزایی با برشماری برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج، گفت: برنامه های هفته بسیج از 28 آبان تا پنجم آذر با شعار “ بسیج خدمتگزار ملت ایران” برگزار می شود.

 

 

وی بیان داشت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از نخبگان علمی و ورزشکاران نمونه، افتتاح مراکز صنعتی و کار آفرینی و نشست روشنگری جهاد تبیین از اهم برنامه های هفته بسیج می باشد.

 

گفتنی ست؛ در شورای اداری شهرستان علاوه بر معرفی مدیران ادارات تازه منصوب شده، برخی از مشکلات شهرستان توسط مدیران مربوطه مطرح شد که فرماندار، معاون سیاسی و معاون برنامه ریزی به بررسی مباحث مطروحه و راهکارهای رفع مشکلات پرداختند.

 

در حاشیه این برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به اعضای شورای اداری یک جلد کتاب اهداء گردید که امام جمعه ، فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از این  اقدام فرهنگی تقدیر و قدردانی نمودند و خواستار گسترش فرهنگ و ترویج کتابخوانی در بین مدیران و آحاد و اقشار مختلف مردم شدند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد