در راستای حفاظت از طبیعت و زیبایی های آن

افتتاح نمایشگاه عکاسی طبیعت در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309047
|
14:18 - 1401/08/25
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه عکاسی طبیعت در اسلام آبادغرب+تصاویر
نمایشگاه عکاسی طبیعت استان کرمانشاه در راستای حفاظت از طبیعت و زیبایی های آن در اسلام آبادغرب افتتاح شد

به گزارش اسلام آباد خبر ،  نمایشگاه انفرادی عکاسی طبیعت "مصطفی تنها" از هنرمندان عکاس کرمانشاه و عضو انجمن عکاسان و دفتر سینمای جوان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور جابری معاون برنامه ریزی فرمانداری در مجتمع فرهنگی هنری غدیر افتتاح شد.

 مسعود جابری معاون فرماندار اسلام آبادغرب گفت: خداوند در قرآن کریم می فرمایند «فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ» یعنی جمال و جلال خدا در انسان متجلی است. و خطاب به مصطفی تنها گفت قطعاً کار هنری شما کار ارزشمندی است.

 

مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه، ضمن خیرمقدم به مسئولین و هنرمندان گفت: این نمایشگاه در راستای حفاظت از طبیعت و زیبایی های آن و ارزش این نعمت خدادادی برپا گردیده و هنرمندان فعالی در زمینه های هنری مختلفی داریم که مصطفی تنها نیز یکی از این ظرفیت های هنری است که تلاش های فراوانی در زمینه عکاسی طبیعت انجام داده اند.

 

"مصطفی تنها" متولد 1363 کرمانشاه دارای دیپلم عکاسی و از سال 1385 تا کنون فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. "تنها" تا کنون نمایشگاههای متعددی در سطح استان کرمانشاه با موضوعات مختلف برپا نموده است. عمده آثار این هنرمند در این نمایشگاه از شهرستانهای پاوه و صحنه می باشد.

این نمایشگاه از 25 لغایت 30 آبان ماه 1401 در مجتمع فرهنگی هنری غدیر پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی و نیز طبیعت زیبای استان می باشد.


 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها