به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و فرا رسیدن هفته بسیج صورت گرفت:

برگزاری جشنواره فرهنگ و هنر در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 309049
|
18:19 - 1401/08/26
نسخه چاپی
برگزاری جشنواره فرهنگ و هنر در اسلام آبادغرب+عکس
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و فرا رسیدن هفته بسیج جشنواره فرهنگ و هنر در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و فرا رسیدن هفته بسیج، امروز مسابقه نقاشی و خوشنویسی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور فرماندار و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار گردید.

 

مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب‌ گفت : برنامه امروز با عنوان جشنواره فرهنگ و هنر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج برگزار شد که با فراخوانی که به مدارس و مهد کودک ها داشتیم امروز شاهد حضور بی نظیر کودکان و نوجوانان در اداره ارشاد اسلامی جهت شرکت در مسابقه نقاشی و خوشنویسی با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با مفهوم کتاب و کتابخوانی بودیم.

 

 

وی افزود : همه ما باید دست در دست هم دهیم تایک حرکت خوب و سازنده انجام دهیم نگاه ها باید نگاه فرهنگی باشد ، خیلی از آسیب های اجتماعی ریشه در کودکی دارد اگر فرزندانمان را به سمت هنر سوق دهیم با توجه به روحیه لطیف هنرمندان سلامت جامعه در آینده را تضمین کرده ایم .

 

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آباد غرب با حضور در این برنامه فرهنگی هنری ضمن تبریک هفته کتاب کتابخوانی و گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت:  امروز شاهد جمعیت بسیار خوبی از کودکان و نوجوانان بودیم ، ما به عنوان خادم مردم یکی از اولویت های مهمی که داریم بحث فرهنگ و هنر است تمام سعی ما بر این است که حمایت های لازم را از هنرمندان داشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: شهرستان اسلام آباد غرب در حوزه فرهنگی و هنری همیشه درخشیده است امروز در شهرستان بالغ بر ۳۰۰۰ هنرمند در رشته های مختلف داریم که ما نهایت تلاش خود را برای حمایت از این هنرمندان خواهیم کرد تا اسلام آبادغرب  همانند گذشته و بیشتر از قبل بدرخشد و شاهد رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر در اسلام آبادغرب باشیم.

 

 

در پایان هوشنگ رزم دیده مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد: اسلام آبادغرب به عنوان شهر دوستدار کتاب معرفی شده است و این افتخار بزرگی برای همه ماست.

 

 

وی گفت : در اسلام آبادغرب در زمینه های فرهنگی ، هنری ، علمی ، سیاسی ، اقتصادی نخبگانی را داریم و انتظار داریم که آسیب های اجتماعی شهرستان توسط نخبگان برطرف شود.

 

در پایان به شرکت کنندگان در این برنامه فرهنگی هنری جوایزی از طرف اداره ارشاد اسلامی اهدا شد و از جمعی از فعالین فرهنگی با اهدای کتاب و لوح  تقدیر به عمل آمد .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد