به مناسبت اولین روز از هفته بسیج/

دیدار بسیجیان با امام جمعه اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309054
|
12:20 - 1401/08/28
نسخه چاپی
دیدار بسیجیان با امام جمعه اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت آغاز هفته بسیج فرمانده سپاه اسلام آبادغرب به همراه جمعی از مدیران و بسیجیان این شهرستان با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت آغاز هفته بسیج فرماندار و فرمانده سپاه اسلام آبادغرب به همراه فرماندهان ارتش و انتظامی، جمعی از مدیران، گروه های جهادی و بسیجیان این شهرستان با امام جمعه شهر شهیدان مرصاد دیدار کردند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به حوادث صدر اسلام و تطبیق آنها با رخدادهای امروز، بیان داشت:  دشمنان در آن زمان برای متوقف کردن پیشرفت و ترویج دین اسلام سنگ اندازی های فراوانی کردند و حتی پیامبر(ص) را تهدید به مرگ کردند اما به فضل الهی تمام توطئه های آنها نقش برآب شد و امروز ما از مسیر شهادت به سمت ظهور حرکت می کنیم.

 

وی با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از ارکان قدرت جمهوری اسلامی بسیج است ولی امروز نیروهای بسیجی ما که در همه میدان ها حاضرند مظلوم هستند که نیاز به حمایت بیشتر مسئولین دارند.

 

 

در ادامه حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب با تبریک هفته بسیج، گفت: این روزها می بینیم؛ شهدا دارند جهاد تبیین را انجام می دهند و کم کاری مارا جبران می کنند.

 

وی افزود: فرهنگ بسیج و ایثار باید به نسل جدید ما انتقال داده شود و جوانان و نوجوانان ما باید درک کنند که نیروهای مسلح ما برای امنیت این کشور جان خود را فدا کرده اند.

 

 

در این دیدار که صبح امروز در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد؛ سرهنگ یوسف وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در ابتدای جلسه با تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای بسیجی و 1280 شهید این شهرستان را گرامی داشت.

وی با اشاره به شعار"بسیج خدمتگزار ملت ایران" اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای معرفی خدمات “بسیج”  به مردم است و یکی از مهمترین اقدامات ویژه بسیج، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است که در همه کشورهای مقاومت منطقه در حال الگو برداری است.

سرهنگ یوسف وند خاطرنشان کرد: بسیج ستون امنیت و حافظ ارزش های اسلامی و فرهنگی ماست.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد