سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های فرهنگی روستای دوستدار کتاب در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 309067
|
19:46 - 1401/08/30
نسخه چاپی
برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های فرهنگی روستای دوستدار کتاب در شهرستان اسلام آبادغرب
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب از برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های فرهنگی روستای دوستدار کتاب در شهرستان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: به منظور پشتیبانی از برنامه‌ ها و اقدامات انجام شده و طرح‌ های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه مردم، اعضای شورا و دهیاری ها به اهمیت کتاب در جامعه خصوصا جامعه روستایی  طرح روستاهای دوستدار کتاب در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قرار گرفت و در این راستا با حضور در روستای میرعزیزی برنامه ریزی لازم در این زمینه با حضور اعضای شورا 'دهیار و معتمدین محلی انجام شد.

 

وی عنوان کرد: مجموعه فعالیت‌ های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتابخوانی که با مشارکت‌ های مردمی در میان روستاییان و مناطق عشایری اجرا می شود   نقش بسزایی در تقویت فرهنگ کتابخوانی در میان روستاییان دارد.

 

بساطی با اشاره به نقش معتمدین و سرمایه های اجتماعی و فرهیختگان روستایی تاکید نمود و از همکاری همه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرفی روستاههای دوستدار کتاب خبر داد و افزود : در کنار معرفی روستاههای دوستدار کتاب باید بتوانیم فرهیختگان و نویسندگان حوزه فرهنگ و هنر را معرفی نماییم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد