دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش درگیر شده در اسلام آباد غرب/برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی

کد خبر: 309068
|
21:04 - 1401/08/30
نسخه چاپی
دستگیری اراذل و اوباش درگیر شده در اسلام آباد غرب/برخورد قاطع با  مخلان نظم و امنیت عمومی
دادستان اسلام آبادغرب گفت: درگیری با سلاح سرد که روز گذشته توسط اراذل و اوباش اتفاق افتاد با دستور قاطع دادستانی و ورود فرمانده انتظامی و نیروهای تحت امر، قانون شکنان دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز گذشته یک مورد اربده کشی و قمه کشی اراذل و اوباش در خیابان شهرداری اتفاق افتاد و به مرکز شهر اسلام آبادغرب نیز کشیده شد که به دستور دادستانی سریعا" نیروی انتظامی وارد عمل شد و اراذل اوباش دستگیر و بصورت بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 

وی بیان داشت: خط قرمز ما امنیت مردم است و کسی که تجهیز به سلاح سرد یا گرم باشد و علیه امنیت عمومی و آسایش مردم استفاده نماید، مصداق محاربه و افساد فی الارض می باشد که با مخلان نظم و امنیت عمومی، مطابق قانون و به شدت برخورد می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولین شهرستان در تلاش هستند برای رفع مشکلات بیکاری شهرستان چندین سرمایه گذار را جذب نمایند که برخی افراد بی مبالات با این اقدامات و زیر سوال بردن امنیت شهرستان سرمایه گذاران را فراری می دهند.

 

وی از خانواده ها خواست؛ انتظار است که در اختلافات خانوادگی خویشتن داری به خرج دهند و آبروی خود و مردم شهرستان را به بازی نگیرند.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها