به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

افتتاح خانه هنر در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 309085
|
19:52 - 1401/09/03
نسخه چاپی
افتتاح خانه هنر در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آبادغرب+عکس
به مناسبت هفته بسیج خانه هنر با حضور مسئولین شهرستان در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته بسیج خانه هنر با حضور مسئولین شهرستان در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

 

 سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آباد غرب با قدردانی از اهتزاز پرچم عدالت هنری در اسلام آباد غرب،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را اداره ای پویا، فعال و پای کار خواند و بیان داشت: طی جلسه ای در آینده، هماهنگی لازم برای همکاری سایر ادارات با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهیم داد.

 

 

مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب ضمن تشریح دومین مرحله طرح «آموزش هنر برای همه» با هدف گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری در شهرستان عنوان کرد: در این مرحله از ثبت نام نزدیک ۴۰۰نفر ثبت نام کرده اند که از امروز پنجشنبه ۳(آذر) اولین کلاس عروسک سازی شروع می شود و سایر کلاس های رایگان شامل خبرنگاری 'خوشنویسی'نوازندگی ساز ایرانی 'فن بیان 'طراحی مد و لباس 'گریم با برنامه ریزی انجام شد در هفته آینده شروع خواهند شد.

 

سرهنگ پاسدار مسلم میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب با تقدیر از اقدامات فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری هیئت امناء مسجد صاحب الزمان(عج)، اظهار کرد: آموزش هنر و صنایع دستی در مساجد و پایگاه های بسیج باعث رونق گرفتن فضای کسب و کار و مشاغل خانگی می باشد.

 

وی فضای مجازی را نیز جدا از آسیب ها، فرصتی برای آموزش و بازاریابی مشاغل خانگی دانست و توصیه کرد: از ظرفیت فضای مجازی در راستای کارآفرینی و کمک به اقتصاد خانواده ها بهره گیری شود.

 

سرهنگ میرزایی به بسیجیان و هنر آموزان توصیه نمود که در سامانه های حمایتی بسیج (سحاب) ثبت نام نموده و با بسیج سازندگی ارتباط گرفته و از طرح های حمایتی اشتغالزایی، معیشتی و صندوق های قرض الحسنه استفاده نمایند.

 

 

وی بیان داشت: “بسیج” یک تفکر مقدس است و هر کس بتواند اهداف خدمتگزاری به همنوع را انجام دهد و به نوعی به اقتصاد خانواده اش هم کمک کند، همین یک تفکر بسیجی است و سپاه از ایده های نوین به ویژه در مناطق کم برخوردار حمایت می نماید.

 

هوشنگ رزمدیده مسئول فرهنگ و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب این آموزش هنری را فرصتی برای فعال تر شدن کانون های فرهنگی مساجد شهرستان دانست و گفت: برگزاری این کلاس ها در محلات حاشیه نشین در راستای تحقق گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری در شهرستان می باشد.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها