امام جمعه اسلام آبادغرب:

بسیجی بودن بهترین توصیف برای ملت ایران است/ بسیج در بحران ها خدمت رسانی فراوانی به اقشار مختلف مردم نموده است

کد خبر: 309087
|
17:30 - 1401/09/04
نسخه چاپی
بسیجی بودن بهترین توصیف برای ملت ایران  است/ بسیج  در بحران ها خدمت رسانی فراوانی به اقشار مختلف مردم نموده است
امام جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ بسیجی بودن بهترین توصیف برای ملت ایران است، گفت: بسیج در بحران ها خدمت رسانی فراوانی به اقشار مختلف مردم نموده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با تبریک هفته بسیج با اشاره به صبر و استقامت حضرت زینب(س) در آستانه میلاد آن حضرت اظهار داشت: انقلاب ما و انقلاب انقلاب پیامبر بزرگ اسلام(ص) برخاسته از سختی هاست، دشمنان و جبهه باطل در طول تاریخ چه در دوران زندگی اهل بیت(ع) همواره با جبهه حق در جدال بوده اند و در این بین از هیچ ظلمی به مسلمانان دریغ نکرده اند.

وی با بیان اينکه تاریخ کشورمان باید براي جوانان ما بازگو شود، عنوان کرد: استعمار و استکبار برای دست یافتن به ثروت نفت و گاز ایران جنایت های زیادی در حق ملت ایران کردند و حتی دولت قانونی مصدق را با کودتا سرنگون کردند و رضاخان نیز همراه با غربی ها از هیچ خیانت و جنایتی در حق ملت ایران فروگذار نکرد.

وی افزود: پرچم مقدس انقلاب اسلامی  به ما حس استقلال، آزادی و خودباوری داد و زیر این پرچم  جوانان کشور ما به پیشرفت های  فراوانی در زمینه های علمی، صنعتی، نظامی، اقتصادی و... رسیده اند و افتخار ما این  است که این‌ پرچم مقدس بر روی  شهدای ما کشیده می‌شود.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب اسلام آبادغرب  با تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: بهترین توصیف در وصف ملت شریف ایران بسیجی بودن است.

 

وی افزود: مستضعفین یک کلمه قرآنی است و همانطور که خداوند وعده داده است صاحبان زمین همین مستضعفین هستند و این از افتخارات بسیج مستضعفین است.

 

وی اضافه کرد: کشورهای مقاومت منطقه طعم شیرین "بسیج" را چشیدند و به سرافرازی و سربلندی رسیدند.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی با اشاره به اساسنامه بسیج، عنوان کرد: "بسیج" یعنی در تمام بحران ها و حوادث غیرمترقبه حاضر و پای کار باشد، اما برخی ناجوانمردانه به "بسیج" هجمه وارد می کنند.

 

وی افزود: بسیج خدمات فراوانی به اقشار مختلف مردم رسانده و شهدای بسیج از اقوام و گروه های مختلف داخلی و خارجی جمع شده و به قولی یک رفراندوم  برگزار کردند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب  با تأکید بر حمایت از تولیدات ملی و داخلی در همه عرصه ها گفت: مردم ما باید از مرور گرهای ایرانی "گردو" و "ذره بین" استفاده و ترویج نمایند و مرورگرهای خارجی را کنار بگذارند و در این جنگ مجازی از تولیدات داخلی حمایت نمایند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها