به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزار شد؛

همایش اقتدار بسیجیان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309089
|
13:48 - 1401/09/05
نسخه چاپی
همایش اقتدار بسیجیان اسلام آبادغرب+تصاویر
همایش اقتدار بسیجیان اسلام آبادغرب بمناسبت پنجم آذر ماه در سالن انقلاب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، همایش اقتدار بسیجیان اسلام آبادغرب بمناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور آحاد و اقشار مختلف بسیج مردمی و مسئولین شهرستان در سالن انقلاب این شهر برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با تبریک سالروز تشکیل بسیج، یاد و خاطره همه شهدا به ویژه 1280 شهید شهرستان را گرامی داشت و به مدعوین و بسیجیان گرامی خیرمقدم گفت.

 

وی اظهار کرد: در دو ماه گذشته که بسیجیان عزیز برای حفظ امنیت مردم پای کار بوده اند می شود آن هم جزو برنامه های هفته بسیج بوده  و چنین است هفته بسیج محدود به  زمان خاصی نیست و بسیج در دفاع از انقلاب، ارزش ها و خون شهدا همیشه پای کار بوده و هستند و با بصیرت خود فتنه ها را خاموش کرده اند.

در ادامه بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب در سالن انقلاب این شهر بصورت نمایش زنده تلویزیونی به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش جان سپردند.

در این ویژه برنامه پس از اجرای همگانی سرود “ سلام فرمانده”،  ورزشکاران بسیجی هنر ورزش باستانی و زورخانه ای را به نمایش گذاشتند و بسیجیان دانش آموز دهه هشتادی به اجرای رجزخوانی بر علیه استکبار جهانی پرداختند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها