سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

گسترش ویژه برنامه روستای دوستدار کتاب در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 309097
|
19:03 - 1401/09/06
نسخه چاپی
گسترش ویژه برنامه روستای دوستدار کتاب در شهرستان اسلام آبادغرب
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب گفت: گسترش روستای دوستدار کتاب از ویژه برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان می باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مهدی پرویزی بخشدار مرکزی(جدید) اسلام آبادغرب دیدار نمود و ضمن عرض تبریک انتصاب وی در سمت جدید، برنامه ریزی و گفتگو در خصوص ویژه برنامه یار مهربان در روستای میرعزیزی شیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

بساطی  با بیان اینکه؛ گسترش روستای دوستدار کتاب از ویژه برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در شهرستان می باشد.عنوان کرد: در چند سال گذشته بخشداری و فرمانداری به صورت مستمر همیار و پیگیر این برنامه ها بوده و هستند و فعالیت های زیادی در این روستا به عنوان اولین روستای دوستدار کتاب اجرا گردیده است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابراز امیدواری کرد: حمایت های فرمانداری و بخشداری همچون گذشته در این خصوص استمرار داشته باشد و سبب نهادینه شدن جایگاه مطالعه در جامعه شود.

 

مهدی پرویزی ضمن تقدیر از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان کرد: ما نیز آنچه در توان داشته باشیم در طبق اخلاص گذاشته و همراه و همگام با برنامه های مد نظر هستیم.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد