رئیس آموزش و پرورش حمیل خبر داد:

احداث 5 مدرسه روستایی در بخش حمیل

کد خبر: 309098
|
15:28 - 1401/09/07
نسخه چاپی
احداث 5 مدرسه روستایی در بخش حمیل
رئیس آموزش و پرورش حمیل از احداث 5 مدرسه روستایی در بخش حمیل خبر داد.

علی شیر قلمزن رئیس آموزش و پرورش حمیل در گفتگو بااسلام آباد خبر ، از احداث 5 مدرسه روستایی در بخش حمیل خبر داد و گفت: روز گذشته شورای آموزش و پرورش حمیل میزبان دکتر محمدی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کرمانشاه و جناب آقای مهندس نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان بود که دراین جلسه مدیران کل ضمن تقدیر از زحمات چشمگیر همکاران آموزش و پرورش حمیل ،بر همدلی و تلاش هرچه بیشتر در عرصه های آموزشی و فرهنگی تأکید نمودند.

 

رئیس آموزش و پرورش حمیل گفت: این جلسه  مصوبات پر باری برای بخش حمیل از جمله؛  احداث سالن ورزشی در شهر حمیل، احداث یکباب مدرسه ۱۲کلاسه در حمیل، احداث یکباب مدرسه ۶کلاسه در روستای گراوند، احداث یکباب مدرسه در روستا باندر، احداث یکباب مدرسه در روستا کمر سوراخ و احداث یکباب مدرسه در روستا چهارمله در بر داشته است.

 

قلمزن عنوان کرد: احداث چمن زمین دبیرستان امام (ره ) حمیل، تخصیص ۶دستگاه کامپیوتر،  تخصیص ۲۵ عدد وایت برد برای مدارس، ایزوبام مدارس و گازکشی مدارس منطقه دیزگران از دیگر مصوبات این جلسه می باشد.

 

 

وی در خاتمه از حضور ارزشمند مدیران کل محترم صمیمانه تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: توجه دولت خدمتگزار به مناطق روستایی کم برخوردار از برکات نظام اسلامی است که جای قدردانی دارد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد