همراه با تجلیل از پرستاران همسر پاسدار و منتخبین حافظ قرآن کریم/

ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زینب(س) در سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309113
|
19:50 - 1401/09/10
نسخه چاپی
ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زینب(س) در سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد
ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زینب(س) با حضور خانواده‌های پاسداران، وابستگان و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جشن میلاد حضرت زینب(س) با حضور خانواده‌های  پاسداران، وابستگان و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی جوانمردی مسئول تعلیم و تربیت سپاه اسلام آبادغرب  در این مراسم اظهار داشت: حضرت زینب(س) سرچشمه تمام خوبی هاست و ایشان الگوی وارسته ای برای زنان مسلمان است.

وی با برشماری کنیه های حضرت زینب(س) گفت: زنان مسلمان و به ويژه همسران پاسدار باید حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند و شما باید به همسران خود افتخار کنید چراکه ایشان جزو بندگان خاص خدا هستند.

حجت‌الاسلام جوانمردی  عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان به جبهه می رفتند  و با وجود اینکه وسایل ارتباطی مثل امروزه نبود تا ماه‌ها همسر و فرزندان خود را نمی دیدند و اکنون نیز دفاع مقدس در جبهه‌های مختلف برقرار است و امروز اگر افتخاری برای رزمندگان و پاسداران باشد بخش عظیمی از این افتخارات متعلق به همسران پاسدار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نفوذ سبک زندگی غربی اشاره کرد و گفت: خانواده های مذهبی و مکتبی باید براي گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی در زندگی خود و فرزندان تلاش نمایند.

در خاتمه این برنامه، که با همت فرهنگی خانواده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب برگزار گردید؛  مولودی خوانی میلاد حضرت زینب(س) توسط ذاکر اهل بیت(ع) کربلایی محسن محمدی اجرا گردید و از پرستاران همسر پاسدار و منتخبین مسابقه حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم تجلیل بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد