دادستان اسلام آبادغرب اعلام کرد:

برخورد شدید با تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی

کد خبر: 309115
|
16:19 - 1401/09/12
نسخه چاپی
برخورد شدید با تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی
دادستان اسلام آبادغرب با هشدار به متخلفان فضای مجازی، گفت: پیگیرد و برخورد شدید قضایی و انسداد صفحه و کانال در انتظار تشویش کنندگان اذهان عمومی خواهد بود.

 سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، به تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی هشدار داد و گفت: با کسانی  که در فضای مجازی اذهان عمومی را تشویش کنند به شدت برخورد می شود.

 

وی عنوان کرد: افرادی که نا آگاهانه با معاندین همکاری می نمایند و اقدام به انتشار اخبار تجمعات، فراخوان اغتشاش یا شایعه پراکنی از منابع خبری ضدانقلاب می نمایند، تحت پیگیرد قضایی قرار می گیرند و علاوه بر برخورد قاطع و بازدارنده، صفحه و کانال مجازی آنها مسدود و وسیله ارتباطی آنها (گوشی، تبلت و لپ تاپ) نیز توقیف خواهد شد.

 

ملایری اعلام کرد: رصد دقیق شبکه‌های مجازی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی در دستور کار قرار دارد که در این راستا در روزهای گذشته تعدادی از این صفحات و کانال‌ها با دستور قضایی مسدود گردیده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خط قرمز دستگاه قضایی، امنیت و آرامش مردم می باشد و انتشار هرگونه مطلبی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم گردد و آرامش و آسایش عمومی را خدشه دار نماید ، بر اساس قانون جرم است و با شدید ترین وجه با متخلفین برخورد خواهد شد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد