هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان؛

لیگ برتر هندبال؛ سپاهان از سد زاگرس اسلام آبادغرب گذشت+تصاویر

کد خبر: 309124
|
19:14 - 1401/09/13
نسخه چاپی
لیگ برتر هندبال؛ سپاهان از سد زاگرس اسلام آبادغرب گذشت+تصاویر
در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران تیم سپاهان موفق شد در یک بازی نفس گیر از سد زاگرس اسلام آبادغرب عبور کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در مهم‌ترین مصاف‌های هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان، سپاهان اصفهان موفق شد در خانه حریف با نتیجه 33 بر 27 مقابل  زاگرس اسلام آبادغرب به پیروزی دست پیدا کند.

 

در این بازی که عصر امروز یکشنبه 13 آذرماه در سالن انقلاب اسلام آبادغرب برگزار شد؛  بازیکنان جوان تیم زاگرس در مقابل تیم باتجربه و با پشتوانه سپاهان ( وابسته به فولاد مبارکه اصفهان) بازی قدرتمندی را به نمایش گذاشتند و این تیم قدر را به تکاپو و دوندگی بیشتری وا داشتند تا جایی که بازیکنان سپاهان برای توقف بازیکنان زاگرس بارها دست به خطا زدند.

این بازی با حواشی معدودی نیز همراه بود؛ بکماز سرمربی تیم هندبال زاگرس بخاطر یک جلسه محرومیت در این بازی حضور نداشت و حمیدیه هدایت تیم را برعهده داشت که چندین مورد به داوری و خطای بازیکنان تیم حریف اعتراض شدیدی داشت. همچنین سجاد اعظم  مدیرعامل باشگاه زاگرس به وعده های برخی مسئولین استان در حمایت از تیم زاگرس گلایه داشت و ابراز امیدواری کرد مسئولین از تنها تیم لیگ برتری هندبال استان حمایت نمایند.

 

طبق آخرین اعلام وبگاه فدراسیون هندبال کشور تا پیش از  بازی های امروز؛ تیم نیرو زمینی شهید شاملی کازرون صدرنشین، سپاهان اصفهان دوم و تیم زاگرس در ردیف هشتم جدول رده‌بندی هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان قرار داشت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد