با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صورت گرفت؛

تقدیر از هنرمند پیشکسوت نمایش اسلام آبادغرب

کد خبر: 309148
|
18:22 - 1401/09/16
نسخه چاپی
تقدیر از هنرمند پیشکسوت نمایش اسلام آبادغرب
با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از هنرمند پیشکسوت نمایش اسلام آبادغرب تقدیر بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،   جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه  کماسی رئیس اداره هنری و سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب، نماینده انجمن نمایش  و جمعی دیگر از هنرمندان امروز با بهروز آینه بندی هنرمند پیشکسوت نمایش دیدار کردند.

 

 جمال برفی معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار، ضمن تفقد از این هنرمند برجسته و پیشکسوت اسلام آبادی  گفت: اساتید و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر، ذخایر ارزشمند و الگوهای گرانسنگی هستند که از سرمایه های معنوی به حساب می آیند و همه باید تلاش کنیم تا ضمن بهره مندی حداکثری از توان و تجربه و رهنمودهای این عزیزان، نسل جوان را با ایشان پیوند داده و تجربه و توان ایشان را به نسلهای بعدی آموزش و منتقل کنیم.

 

در این دیدار معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اهدا لوح تقدیر از زحمات این هنرمند پیشکسوت تقدیر نمود.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد