رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب مطرح کرد:

آموزش هنر رایگان گامی اساسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود

کد خبر: 309162
|
16:14 - 1401/09/21
نسخه چاپی
آموزش هنر رایگان گامی اساسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب گفت: آموزش هنر رایگان گامی اساسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست هماهنگی با مربیان کلاس های آموزش هنر رایگان امروز دوشنبه با حضور مربیان کلاس های نوازندگی سازهای بومی و محلی، خوشنویسی، طراحی مد و لباس در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزارشد و برنامه ریزی لازم جهت هرچه بهتر برگزارشدن این دوره صورت گرفت.

 

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب در این نشست از آغاز کلاس های رایگان هنر برای همه در شهرستان خبر داد و گفت: آموزش هنر رایگان گامی اساسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

 

 وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد عدالت آموزشی در زمینه ارائه آموزش های فرهنگی هنری، کمک به پویایی اقتصاد فرهنگ و هنر و کسب و کارهای فرهنگی هنری و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه هنرجویان طرح رایگان آموزش هنر برای همه در مناطق کمتر توسعه یافته برگزار شده که باید از این فرصت بوجود آمده به نحو شایسته ای استفاده کنیم.

 

بساطی در این جلسه بر کیفیت آموزش بعنوان وظیفه اصلی حوزه آموزش نظم و انضباط و اجرای قوانین آموزشی برای تمام مربیان و هنرجویان و الزام به رعایت آن تاکید نمود و گفت: در پایان دوره برگزاری و آموزش این هنرها، گواهینامه آموزش به هنرجویان اعطا خواهد شد.

 

گفتنی ست؛پیش از این کلاس های عروسک سازی و گریم در شهرستان آغاز شده که هم اکنون در حال برگزاری است .

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب