امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

استقلال و آزادی امروز کشور مدیون ایستادگی مردم است/مجاهدت بانوان خانواده پیشکسوتان قابل تحسین است

کد خبر: 309172
|
17:37 - 1401/09/21
نسخه چاپی
استقلال و آزادی امروز کشور مدیون ایستادگی مردم است/مجاهدت بانوان خانواده پیشکسوتان قابل تحسین است
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: این عظمت، استقلال و آزادی امروز کشور مدیون همین ایستادگی مردم است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در آیین محفل انس مودت وابستگان  و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: یک عمر مجاهدت و احساس تکلیف شما نسبت به استقلال، آزادگی و امنیت کشور جای بسی قدردانی دارد که در طی سال های دفاع مقدس در دفاع از کشور حضور پیدا کرده و در برابر حملات و هجمه های دشمنان مقابله نمودید و امروز رشادت و ایثار شما رنگ پوسیدگی و کهنگی به خود نگرفته است و بعنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی مجاهدت های رزمندگان اسلام ثبت و ضبط است و جای جای ایران اسلامی مملو از این مجاهدت هاست و یقینا" برخی از مردم کشور ما در غرب و جنوب کشور دوران دفاع مقدس مستقیما" درگیر جنگ بودند، اجر و پاداش مضاعف و متفاوتی دارند نسبت به مردمی که در دیگر نقاط کشور زندگی می کردند.

 

وی تصریح کرد:  نفس سکونت مردم در مناطق و شرایط جنگی ایثار و از خودگذشتگی است. هیچ کدام از مردم  این منطقه شکستن دیوار صوتی توسط هواپیماهای بعثی که موجب وحشت مردم می شد را فراموش نکرده اند و در شهرستان اسلام آبادغرب وجود دارند که در یک خانواده 5 الی 6 نفر بر اثر بمباران به شهادت رسیدند و این عظمت، استقلال و آزادی امروز کشور مدیون همین ایستادگی مردم است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: امروز نیز به مجاهدت ها و ایثارگری ها بیش از گذشته نیاز است چرا که شهدای امروز ما مظلوم تر از شهدای دفاع مقدس هستند و لازم است بسیار تلاش شود که قداست شهدای امروز  برای اقشار مختلف جامعه تشریح شود در  حالیکه در دفاع مقدس مردم شهدا روی چشم می گذاشتند. امروز ریزش ها و رویش های فراوانی در انقلاب رخ داده  و روز به روز و ساعت به ساعت انقلاب اسلامی نیازمند رشادت و جهاد است.

 

 

وی گفت: اگر کاستی هایی در کشور وجود دارد مقصر ما مردم هستیم و اگر موفقیت هایی وجود دارد بازهم متعلق به مردم است لذا باید نقاط قوت را تقویت کنیم و نقاط ضعف، ترک فعل ها و انتخاب های غلط را در مجلس و ریاست جمهوری اصلاح کنیم و افتخاراتی را که بعد از انقلاب بدست آوردیم بهتر از قبل به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر پیشکسوتان در کنار جوانان حضور پیدا کردند که این نشان می دهد روحیه ایثار و شهادت هنوز در پیشکسوتان ما وجود دارد و لازم است از بانوان خانواده های پیشکسوتان تقدیر کنم که زینب وار بار خانواده ها را بدوش کشیدند تا مردان وارد میدان شوند و از ارزش های دین اسلام و انقلاب دفاع نمایند که این مجاهدت بانوان خانواده پیشکسوتان چه در دوران دفاع مقدس و چه در جنگ ترکیبی امروز قابل تحسین است.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد