رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تعیین حریم تپه تاریخی چغاگاوانه بعلت عدم تخصیص بودجه صورت نگرفته است

کد خبر: 309173
|
15:00 - 1401/09/22
نسخه چاپی
تعیین حریم تپه تاریخی چغاگاوانه بعلت عدم تخصیص بودجه صورت نگرفته است
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسلام آبادغرب گفت: تعیین حریم تپه تاریخی چغاگاوانه بعلت عدم تخصیص بودجه لازم صورت نگرفته است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در پی انتشار تصاویری از ساخت و ساز در حریم تپه تاریخی چغاگاوانه واقع در مرکز شهر اسلام آبادغرب در شبکه اجتماعی که واکنش های متعدد مردمی را بدنبال داشته؛ خبرنگار ما این موضوع از رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان جویا شد.

 

داریوش کیانی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: مالک ملک مذکور در سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان کرمانشاه درخواستی ارائه نموده که از سوی وزارت میراث فرهنگی برای آن ملک مجوز ساخت صادر شده است.

 

 

وی عنوان کرد: برخلاف مباحث مطرح شده در شبکه های اجتماعی، تصرفی در کار نبوده بلکه مالک اقدام به درجاسازی و نوسازی ملک فرسوده خود نموده است.

 

مهندس کیانی گفت: چندین سال است که بحث تعیین حریم تپه چغاگاوانه مطرح است که بعلت عدم تخصیص بودجه از سوی وزارتخانه صورت نگرفته است.

 

گفتنی ست؛ پیش از این صدور مجوز احداث پل روگذر از روی میدان امام(ره) در جوار  تپه تاریخی چغاگاوانه واقع در مرکز شهر اسلام آبادغرب، حواشی و چالش هایی را بدنبال داشت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد