امام جمعه اسلام آبادغرب:

دشمنان تیرشان به سنگ خورده و بدنبال جوسازی و بهره برداری تبلیغاتی برعلیه جمهوری اسلامی هستند/دولت انقلابی از معیشت، اشتغال و سرمایه گذاری مردم حمایت کند

کد خبر: 309188
|
13:55 - 1401/09/25
نسخه چاپی
دشمنان تیرشان به سنگ خورده و بدنبال جوسازی و بهره برداری تبلیغاتی برعلیه جمهوری اسلامی هستند/دولت انقلابی از معیشت، اشتغال و سرمایه گذاری مردم حمایت کند
امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: کمیسیون مقام زن ماهیت حقوقی خاصی ندارد اما نشان می دهد دشمنان که تیرشان به سنگ خورده دست با چنین اقداماتی برای جوسازی و بهره برداری تبلیغاتی برعلیه جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان، اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی در حالیکه همه چیز بر وفق مراد استکبار جهانی بود، چرت غربی‌ها را (به تعبیر مقام معظم رهبري) پاره کرد و تحریم، ترور، جوسازی، حق کشی و بسیاری از عناوین دیگر خلاصه ای از هجمه هایی است که غرب در قبال جمهوری اسلامی  به کار بستند.

وی افزود: دشمنان که گمان نمی کردند ملت ایران با روی کار آوردن انقلاب اسلامی رویا های آنها را نابود کنند، هنوز به فکر این هستند که با ضربه ای انقلاب را ساقط کنند و به روزهای خوش خودشان برگردند، لذا دشمنان از هر فرصتی استفاده می کنند تا به انقلاب و ملت ایران ضربه بزنند و اخیرا هم با توطئه ایران را از عضویت کمیسیون مقام زن کنار بزنند گرچه این کمیسیون مقام حقوقی خاصی ندارد اما نشان می دهد که دشمنان تیرشان به سنگ خورده دست به چنین اقداماتی برای جوسازی و بهره برداری تبلیغاتی برعلیه جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ حق و باطل هیچ وقت باهم کنار نخواهند آمد، تصریح کرد: ما با آمریکا کنار نخواهیم آمد مگر زمانی که آنها به حکومت اسلامی جزیه بدهند.

وی عنوان کرد: نمونه دیگری از این تلاش های مذبوحانه، اعتصابات تحمیلی و اجباری است که دشمنان تلاش می کنند که همچون اول انقلاب کسبه انقلابی را تحت فشار و تهدید قرار دهند تا مجبور به تعطیلی مغازه ها شوند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: دشمنان انقلاب از فتنه ۸۸ به بعد تا شهریور ۱۴۰۱ بطور جدی بدنبال براندازی نظام اسلامی هستند اما این براندازی مدنظر  دشمنان به باراندازی تبدیل شد و با حضور مردم در صحنه تیر دشمنان بازهم به سنگ خورد.

وی عنوان کرد: جنبش فواحش با هشتک زدن، شلوارک پوشیدن و ناخن کاشتن از آن سر دنیا نمی توانند انقلاب را به چالش بکشند؛ اگر حق با شماست همانند آرمان علی وردی ها باید در کف میدان حاضر شوید و با خون خود از ارزش ها دفاع کنید.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی خاطرنشان کرد: با اقدامات  فسادگونه و با پشتیبانی استکبار نمی‌شود انقلاب کرد؛ انقلاب را باید از امثال امام خمینی(ره)، امام خامنه اي و شهدای عزیزمان یاد گرفت که در شرایط سخت شکنجه ها و تبعیدها را بجان خریدند و به سادگی از آرمان های خود کوتاه نمی آیند.

وی اظهار کرد: گاهی سخنانی از سران اصلاح طلبان شنیده می شود که با سخنان سران کفر در آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی تطابق دارد، لذا باید از ایشان سؤال شود که آیا اصلاحاتی که شما می خواستید انجام دهید همین بود که هم صدا با دشمنان باشید؟! چه ارتباطی بین سران اصلاح طلب و رسانه های مزدور و خائن هست که سخنان آنها تیتر یک این رسانه های ضدانقلاب قرار می گیرد؟!

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد تصریح کرد: حضور با بصیرت و هوشیاری مردم نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد، در همه بزنگاه های انقلاب مردم حضور خود را به ثبت رسانده اند و حتی در مشکلات اقتصادی مردم حمایت کرده اند، لذا ما از دولت انقلابی توقع داریم از معیشت، اشتغال و سرمایه گذاری مردم حمایت کند.

 

وی شهادت امام جمعه اهل سنت شهید عبدالواحد ریگی را به ملت ایران تسلیت گفت و عنوان کرد دشمنان بخاطر پشتیبانی از ولایت و انقلاب این شهید والامقام را به شهادت رساندند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد