رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب خبر داد:

برگزاری مسابقه فرهنگی جشن یلدا با طعم دانایی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 309193
|
13:41 - 1401/09/27
نسخه چاپی
برگزاری مسابقه فرهنگی جشن یلدا با طعم دانایی در اسلام آبادغرب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب از برگزاری مسابقه فرهنگی جشن یلدا با طعم دانایی در شهرستان خبر داد.

مهدی بساطی در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، اظهار کرد: بمناسبت فرا رسیدن شب یلدا  مسابقه فرهنگی جشن یلدا با طعم دانایی در اسلام آبادغرب برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنوان کرد: این مسابقه فرهنگی در رشته های؛ نقالی و شاهنامه خوانی، حافظ خوانی و شعر خوانی،  موسیقی تک نوازی با ساز مورد علاقه و  نقاشی کودکانه با موضوع شب یلدا برگزار می گردد.

 

وی اضافه نمود:  ارسال خلاصه نویسی کتاب یا معرفی بهترین کتاب خوانده شده، ارسال عکس از سفره آرایی و تزیین یلدایی و ارسال عکس های پاییزی از مناظر شهرستان از دیگر رشته های این مسابقه می باشد.

 

 

بساطی گفت: مسابقه محدودیت سنی ندارد، بهره بردن از روشهای خلاقانه آزاد است و به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا می گردد.

 

وی بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه تا ساعت 24 روز پنجشنبه اول دی ماه 1401 آثار خود را در قالب کلیپ ویدیویی به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی ، سن، شهر محل سکونت ، تلفن همراه از طریق پیام رسان های ایتا و واتس آپ به شماره 09374357120 ارسال نمایند.

این برنامه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب، خانه مشارکت سلامت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها