رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

ضرورت حضور پر رنگ بانوان در جهاد تبیین و مشارکت در تولید محتوای اثربخش

کد خبر: 309211
|
16:49 - 1401/09/30
نسخه چاپی
ضرورت حضور پر رنگ بانوان در جهاد تبیین و مشارکت در تولید محتوای اثربخش
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ضرورت دارد که بانوان در جهاد تبیین حضور پر رنگی داشته باشند و در تولید محتوای اثربخش مشارکت نمایند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام سجاد گندمکار رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است که معظم له لفظ "جهاد" را برای آن بکار برده اند.

 

وی عنوان کرد: در بحث جهاد نقش بانوان در 8 سال دفاع مقدس پر رنگ است که با پشتیبانی عاطفی از رزمندگان حتی یک وجب از خاک میهن جدا نشد و انشاء الله ضرورت دارد که بانوان در جهاد تبیین حضور پر رنگی داشته باشند و در تولید محتوای اثربخش مشارکت نمایند.

 

حجت الاسلام گندمکار بیان داشت: امروزه هر جایی می رویم پیرامون جهاد تبیین بحث می شود در صورتیکه " جهاد تبیین" موضوع نیست بلکه راهبرد است یعنی تمام اقشار مختلف جامعه  از مکانیک تا برقکار و دانش اموز تا دانشجو و ... باید دستاوردهای نظام را معرفی کنند.

 

وی افزود: در راستای جهاد تبیین، کل مجموعه تبلیغ باید به یک هدف مشترک و فهم واحد برسیم و به قولی همه ما باید ید واحده باشیم.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری علت جنگ ترکیبی و بی سابقه ترین نبرد علیه جمهوری اسلامی این است که جمهوری اسلامی باید الگویی برای حکومت جهانی شود اما برخی مخالفان و دشمنان  با طرح سوال هایی که مثلا شما نمی توانید مشکلات اقتصادی را برطرف کنید چگونه داعیه دار حکومت جهانی هستید، می خواهند این را به چالش بکشند که با تسلط بر مباحث تبیینی باید پاسخ صریح و دقیق داده شود که هر جایی مردم به نتیجه رسیدند که اسلام باعث حرکت رو به رشد شده است نه الگوهای غربی؛ این جهاد تبیین است.

 

وی عنوان کرد: عمده هجمه های دشمنان در جنگ نرم است و هدف دشمن در جنگ نرم متزلزل کردن " مردم" بعنوان عامل اصلی حفظ انقلاب است و دوم؛ اغوای توده مردم و جدا کردن از جمهوری اسلامی با استفاده از برنامه های فشار اقتصادی و شبهه افکنی است.

 

وی اضافه نمود: وسیله اغوای مردم خواص جامعه هستند و هدف دشمن سرمایه گذاری روی خواص است.

 

 

 

گندمکار با برشماری ابعاد مختلف جهاد تبیین یادآور شد: جهاد تبیین دو بعد دارد: یکی بحث رسانه و شبکه های اجتماعی و دیگری محتواست.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به محورهای جهاد تبیین گفت: تمامی شبهات پیرامون 4 محور اصلی است لذا باید مسلح شویم و اطلاعات خود را بالا ببریم بعد به نبرد تبیین برویم.

 

وی افزود: هجمه های دشمنان حول مفاهیم اصلی یا مبانی و اصول انقلاب با هدف تئوریزه کردن انقلاب ، هجمه به آرمان ها واهداف انقلاب با هدف حساسیت زدایی و هجمه به دستاوردهای نظام اسلامی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

 

حجت الاسلام گندمکار با تشریح تفکرات انقلابی روبه رشد و تفکر غربی رو به افول، اظهار کرد: جهاد تبیین در یک کلام یعنی روایت درست از اسلام و انقلاب اسلامی.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد