با حضور ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)؛

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309230
|
22:17 - 1401/10/04
نسخه چاپی
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور ارادتمندان اهل بیت(ع)در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  به مناسبت ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر اداره تبلیغات اسلامی و ارادتمندان اهل بیت(ع) مراسم عزاداری بی بی دو عالم(س) در مسجد امام رضا(ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در آیین سوگواری شهادت مظلومانه دخت نبی اکرم (ص) با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) کربلایی احسان ویسی و کربلایی سید میلاد طباطبایی اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

پیش از آیین عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و هیئت امناء مسجد امام رضا(ع) با حضور رضا رحمانی قاری ممتاز کشوری محفل انس با قرآن نیز برگزار شد.

حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان غرب در این مراسم ضمن بیان فضیلت ها به تشریح جانفشانی و نقش محوری دخت نبی اکرم (ص) در دفاع از ولایت پرداخت.

وی با اشاره به لزوم بکارگیری سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: بشریت در این برهه از زمان بشدت خلاء الگوی زندگی دارد لذا ما باید راه فاطمه‌ی زهرا (سلام‌اللَّه‌علیها)  و حضرت علی(ع) را ادامه دهیم و این الگوها را به جهانیان معرفی نمائیم.

گفتنی ست؛ در خاتمه این آیین معنوی عزاداران میهمان سفره کریمانه حضرت زهرا (س) بودند که به همت هیئت و موکب أبناءالزهرا(س) و و هیئت امناء مسجد امام رضا(ع) برگزار گردید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها