گزارش تصویری|

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در اسلام آبادغرب برگزارشد

کد خبر: 309248
|
15:08 - 1401/10/09
نسخه چاپی
مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در اسلام آبادغرب برگزارشد
مراسم گرامیداشت حماسه 9 دي با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، پس از تشییع باشکوه شهید گمنام ‌در اسلام آبادغرب امروز پیش از نماز دشمن شکن جمعه، مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دي با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم و مسئولان در  مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پس از مارش نظامی و ادای احترام به شهید گمنام، مردم با بصیرت شهر شهیدان مرصاد شعار استکبار ستیزی؛ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آشوبگر سر دادند.

سردار عبداله ویسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به تشریح سوابق مبارزاتی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب پرداخت.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر و هجمه های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران، عنوان کرد: دشمنان از تمام ظرفیت ماهواره، شبکه های اجتماعی و رسانه برای گمراهی و نا امید کردن مردم استفاده کردند اما به مدد الهی و بخاطر مردمی بودن این انقلاب راه به جایی نبردند.

سردار ویسی گفت: ما باید با نسل جدید انقلاب بیشتر ارتباط برقرار کنیم و زندگینامه شهدا و ایثارگران را برای نسل جدید بازگو کنیم، ضمن اینکه دولت نیز باید برای برطرف نمودن مشکلات اشتغال و معیشت جوانان برنامه ریزی و اقدام کند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها