با حضور رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد؛

برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309266
|
17:41 - 1401/10/13
نسخه چاپی
برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب+تصاویر
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز سه شنبه 13 دی ماه 1401با حضور سردار نائینیرئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس،امام جمعه، فرماندار، فرماندهان ارتش، سپاه و انتظامی شهرستان، اعضای شورای اداری و آحاد و اقشار مختلف مردم شهر شهیدان مرصاد در تالار فرهنگیان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید الشهدای جبهه مقاومت(شهید سلیمانی) و 1280 شهید شهرستان، به مدعوین خیرمقدم گفت.

وی  با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: برای شناخت بیشتر شهید سلیمانی باید ویژگی های این شهید والامقام را از دیدگاه مقام معظم رهبری بررسی کنیم که معظم له فرمودند؛ شهید سلیمانی را بصورت یک فرد نبینید بلکه شهید سلیمانی یک مکتب درس آموز بر گرفته از مکتب امام خمینی(ره) و رهبری که برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و اسلام است.

 

 

سردار علی محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس  در جمع مردم اسلام آبادغرب با اشاره به رشادت­های این مردمان در عملیات مرصاد، اظهار کرد: شهرستان اسلام آبادغرب مرکز پشتیبانی جبهه‌های غرب کشور بود و مردم اسلام آبادغرب در دفاع مقدس نقش پر­رنگی داشتند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: "حاج قاسم" شخصیتی مخلص، با ایمان و ولایت‌مدار داشت و در حوزه مدیریتی یک متفکر راهبردی، اندیشمند، صاحب نظر در حل مسائل منطقه‌ای و جهانی و یک مدیر میدانی، هدایت کننده در صحنه نبرد همراه با شجاعت بود.(مشروح خبراینجا)

 

در این مراسم  معنوی  علی اشرف سهیلی شاعر و مداح اهل بیت(ع) اشعاری را در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کرد و گروه سرود بسیج دانش آموزی شهرستان به اجرای سرودی در وصف سردار دلها پرداختند.

تجلیل از همسر شهید مدافع حرم، برپایی ایستگاه صلواتی توسط موکب مدافعان حرم، پخش کلیپ، مداحی ذاکر اهل بیت حاج مرتضی احمدی،  برگزاری محفل قرآنی با حضور قاری برجسته کشوری از دیگر برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد