به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مراسم گرامیداشت سردار دلها در شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309277
|
18:18 - 1401/10/15
نسخه چاپی
مراسم گرامیداشت سردار دلها در شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد
به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشت سردار دلها در شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت این شهید والامقام به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلام آبادغرب در  سالن شهرداری  با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی ، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری اسلام آباد غرب برگزار شد .

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی در این آیین، شهرداری را قلب تپنده شهر دانست و گفت : اگر چندین اداره را جمع کنیم شاید خدماتی که ارائه می‌دهند به اندازه شهرداری نباشد ما می‌توانیم به عنوان شهر الگو در کشور معرفی شویم اگر مانند شهید حاج قاسم سلیمانی کار کنیم و ایشان را الگوی کار خود قرار دهیم در تمام مجموعه ها اگر این روحیه به وجود آید بدون شک کشور آبادی خواهیم داشت.

 

 

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی تراز انقلاب اسلامی را چندین پله ارتقاء دادند و ما را به سمت هدف اصلی‌مان که ظهور امام زمان‌( عج ) است هدایت کردند، او عاشق شهادت بود و تنها دعای او همیشه این بود که خدا کند امسال سال شهادت ما باشد.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب بیان داشت: مکتب حاج قاسم چیزی غیر از مکتب اهل بیت و مکتب امام(ره) نیست همان مکتب است با یک تعریف جدیدتر ، البته همانگونه که مقام معظم رهبری تذکر دادند نباید شهید سلیمانی را دست نیافتنی معرفی کنیم ایشان از کارگری به این مقام و عظمت رسیدند و امروز پس از گذشت سه سال از شهادتشان همه با برگزاری مراسم گرامیداشت این شهید والامقام یاد و نام و خاطره ایشان را گرامی می‌دارند.

 

 

در ادامه سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب اظهار داشت: شهید سلیمانی غیر از یک مدیر نظامی برجسته یک مدیر سیاستمدار برجسته هم بود که محور مقاومت را به لحاظ دیپلماسی و گفتمان انقلاب راه می‌بردند.

 

 

وی خاطرنشان کرد : یک زمانی آمریکا ۶۳ هزار نفر نیرو در اطراف کشور ما داشت برای اینکه نفوذ جمهوری اسلامی را در کشورهای منطقه کم کند، که خداروشکر با درایت حاج قاسم وتدبیری که داشتند و تبعیتی که نسبت به ولایت فقیه داشتند نقشه های دشمن نقش برآب شد.

 

سرهنگ یوسف‌وند در خاتمه سخنانش گفت: وقتی که اسم شهید سلیمانی می‌آید نام ایران عزیز ما می‌درخشد این افتخار بزرگی است برای همه ما ، شهید سلیمانی یکی از سربازان انقلاب است که در مکتب اسلام و مکتب حضرت امام و امام حسین (ع) بزرگ شدند ان شاالله که همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم خصوصا در فتنه اخیر که به ارزش‌های دینی و انقلاب ما حمله شد ارزش هایی که برای آن ۲۲۰ هزار شهید و ۱۷ هزار ترور توسط منافقین صورت گرفت .

 

این مراسم با شکوه با روضه خوانی و مداحی حماسی مداح اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان به پایان رسید .

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد