به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به اجرا درآمد:

نمایش تئاتر خیابانی کاخ ریاست جمهوری در مدارس اسلام آبادغرب

کد خبر: 309281
|
19:15 - 1401/10/17
نسخه چاپی
نمایش تئاتر خیابانی کاخ ریاست جمهوری در مدارس اسلام آبادغرب
به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش تئاتر خیابانی کاخ ریاست جمهوری در مدارس اسلام آبادغرب به اجرا درآمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  نمایش خیابانی "کاخ ریاست جمهوری" به نویسندگی  "مرتضی شاه کرم" و طراحی و کارگردانی  "سعید نوروزی" تولید "گروه تئاتر کلهر کرمانشاه"با استقبال دانش آموزان شهر اسلام آبادغرب و حمیل مواجه گردید .

 

 نمایش کاخ ریاست جمهوریبرش‌هایی از فرماندهی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و آزادسازی کاخ ریاست جمهوری سوریه و شهر دمشق به اتفاق همرزمانش می‌پردازد. 

 

این نمایش یکی از آثار چهارمین جشنواره ی سراسری تئاتر سردار آسمانی با شش اجرا در شهرهای اسلام آباد و حمیل مورد استقبال بی نظیری و در آستانه ی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار گرفت وراهی چهارمین دوره جشنواره سراسری سردار آسمانی گردید. 

 

این اثر ارزشمند تئاتر خیابانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه،فرماندار ،فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسلام آبادغرب اجرا شد.

 

هنرمندان با اجرای این نمایش روایتی از فداکاری ها و ایثار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برای دفاع از امنیت و دفاع از خاک کشور را اجرا نمودند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها