به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) برگزار شد؛

همایش گرامیداشت مقام زن و روز مادر در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309306
|
19:42 - 1401/10/24
نسخه چاپی
همایش گرامیداشت مقام زن و روز مادر در اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) همایش گرامیداشت مقام زن و روز مادر در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  همایش گرامیداشت مقام زن و روز مادر عصر امروز  با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، شورای اداری اسلام آبادغرب و بانوان شهرستان در سالن سینما فرهنگیان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این همایش، اظهار کرد: شهرستان اسلام آبادغرب، یک‌هزار و 280 شهید، دو هزار و 380 جانباز و 161 زن شهیده نثار انقلاب اسلامی کرده‌است.

 

وی عنوان کرد: نیمی از جمعیت کشور ما را زنان تشکیل داده‌اند و تربیت نیم دیگر از جمعیت کشور برعهده زنان است و به‌فرموده امام خمینی(ره) از دامن زن، مرد به‌معراج می‌رود و اگر  زن نبود مرد هم به این مقام والا نمی‌رسید.(مشروح خبراینجا)

 

 فرماندار اسلام آبادغرب نیز در این مراسم اظهار داشت: برخی کشورها ادعا می‌کنند که در کشور ما زن جایگاهی ندارد اما در جمهوری اسلامی ایران یک روز به‌نام “روز زن” و "روز مادر" نامگذاری شده‌است.

 

وی عنوان کرد: "زن" در انقلاب اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و بسیاری از مسئولیت‌های کلیدی در عرصه‌های مختلف کشور ما برعهده بانوان است و حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … مشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی است. 

 

در انتهای این ویژه‌برنامه از بانوان فعال هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج شهرستان و بانوان شاغل در ادارات شهرستان تجلیل به‌عمل آمد و به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در مسابقه فرهنگی ویژه میلاد حضرت زهرا(س) جوایزی اهداء شد.

 

در این مراسم مولودی خوانی، شعر خوانی بانوان شاعره، اجرای سرود و نمایش طنز فرهنگی اجرا شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد