در راستای بزرگداشت مقام زن صورت گرفت؛

تجلیل از بانوان فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 309330
|
17:19 - 1401/10/28
نسخه چاپی
تجلیل از بانوان فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان اسلام آبادغرب+عکس
در راستای بزرگداشت مقام زن از بانوان فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای بزرگداشت مقام زن، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب طی برنامه های متعددی  از بانوان فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان تجلیل بعمل آورد.

 

امروز به‌مناسبت گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از زینب احمدیان خبرنگار فعال عرصه رسانه، و طاهره احمدی از شاعران برجسته اسلام آباد غرب تجلیل شد.

 

در آستانه فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) وگرامیداشت مقام زن از نسرین احمدی از هنرمندان برجسته در حوزه تئاتر با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئول امور فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئول انجمن نمایش شهرستان و دهیار روستای بدره گرد سلیمی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

 

 

به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام زن از شبنم احمدیان هنرمند برجسته و فعال در حوزه نقاشی و سفالگری با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئول امور فرهنگی هنری شهرستان ، دهیار روستای گراوند از این هنرمند تجلیل و تقدیر بعمل آمد .

 

 

به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن، با حضور مهدی بساطی سرپرست و سایر کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات روناک رستمی مسئول امور آگهی ها تقدیر شد.

 

به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن و مادر، از بانوان فعال قرآن کریم روستاهای چشمه سنگی، چقازرد، قباد شیان، ارکوازی و کله جوب با حضور حجت الاسلام والمسلمین سجاد گندمکار رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب با اهداء کتاب، بسته فرهنگی و هدیه نقدی، تقدیر بعمل آمد.

 

 

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و در راستای اسلام آباد غرب شهر دوستدار کتاب، تعداد 70 جلد کتاب به کانون مهدی آل محمد(ص) مسجد صاحاب الزمان(عج) روستای علی آباد اهداء و تحویل گردید.

 

هوشنگ رزم‌دیده مسئول امور فرهنگی و هنری گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و مقام زن برنامه های متعددی را فراهم دیده و علاوه بر آن در زمینه فرهنگ سازی کتابخوانی و مطالعه و تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز اقدام به اهداء کتاب می‌نماید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد