در پی افزایش شایعات؛

تکذیب توافق با کی‌روش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال قطر/ افزایش ابهام درباره آینده تیم ملی ایران!

کد خبر: 309337
|
19:13 - 1401/10/29
نسخه چاپی
تکذیب توافق با کی‌روش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال قطر/ افزایش ابهام درباره آینده تیم ملی ایران!
رئیس فدراسیون فوتبال قطر اخبار مربوط به توافق با کارلوس کی‌روش را شایعه دانست.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در حالی که این روزها اخباری مبنی بر توافق قطعی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر برای هدایت عنابی‌پوشان تا حداقل جام ملت‌های ۲۰۲۳ منتشر می‌شود، رئیس فدراسیون این کشور به این اخبار واکنش داشت.

شیخ حمد‌بن‌خلیفه که در یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی الکاس حضور یافته بود، در واکنش به بحث کی‌روش گفت: اینکه می‌گویند با کی‌روش مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم را تکذیب می‌کنم. چند گزینه داریم که یکی از آنها کارلوس کی‌روش است. با گزینه‌های‌مان مذاکراتی داشتیم اما هنوز توافقی حاصل نشده.

تیم ملی قطر در مسابقات جام خلیج‌فارس با یک مربی موقت شرکت کرد و از رسیدن به فینال این مسابقات بازمانده. این در شرایطی است که گفته می‌شد توافق با کی‌روش پس از جام عربی به شکل رسمی انتشار خواهد یافت.

پیش از این بسیاری از کارشناسان، رسانه‌های معتبر و خبرنگاران از توافق قطعی فدراسیون فوتبال قطر با سرمربی ۷۰ ساله پرتغالی خبر داده بودند اما با اظهارنظر شیخ‌حمد، فقط باید به اعلام رسمی جدیدترین تصمیم قطری‌ها نشست.

هنوز هم پایان کار کی‌روش در ایران به صورت قطعی و شفاف از سوی مسئولان فدراسیون اعلام نشده و ایران، قطر و کره‌جنوبی ۳ تیم آسیایی جام جهانی بودند که وضعیت سرمربی آنها هنوز مشخص نیست.

    پربازدیدترین ها