در ادامه سلسله برنامه‌های «مادر مهربان من»

محفل شعر و کتاب بانوان اسلام آبادی برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309339
|
14:47 - 1401/11/01
نسخه چاپی
محفل شعر و کتاب بانوان اسلام آبادی برگزار شد+تصاویر
در ادامه سلسله برنامه‌های «مادر مهربان من» محفل شعر و کتاب بانوان اسلام آبادی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در ادامه سلسله برنامه‌های «مادر مهربان من» به‌ماسبت میلاد فرخنده و خجسته بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه الزهرا(س) با حضور حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه و جمعی از بانوان هنرمند شهرستان در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: اسلام آبادغرب در تمامی عرصه های هنری هنرمندان برجسته ای دارد که در سطح ملی برای شهرستان افتخار آفرینی کردند،اگر بخواهیم از نمایش بگوییم همین بس که اسلام آبادغرب در آستانه برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد است

مهدی بساطی افزود : در اسلام آبادغرب بیش از دو هزار هنرمند در شهر و روستا در عرصه های مختلف به آموزش می‌پردازند، در عرصه خوشنویسی بیش از یکصد هنرمند ممتاز داریم که این آمار به اندازه تمام شهرستان های استان است که این نشانه پویایی و بالندگی هنرمندان است که بانوان نقش برجسته ای در این زمینه دارند.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی در این محفل بیان داشت: ما به وجود هنرمندان افتخار می‌کنیم ، برخی از مفاهیم را به زبان شعر بیان کردن کار زیبایی است، بانوان با حس و عاطفه بسیار قوی که دارند استعداد زیادی برای نوشتن دارند.

 

وی افزود: خیلی از مسائل و موضوعات داریم که نیازمند توجه هنرمندان است ، که هنرمندان اسلام آباد غرب لازم است این توجه را به شهر خود داشته باشند ، خیلی از آسیب های اجتماعی را می‌توان با زبان شعر  و هنر با آن ها مبارزه کرد. ( مشروح خبراینجا)

 

در حاشیه این محفل با شکوه جمعی از شاعران زن در اسلام‌آبادغرب اشعاری را  در راستای ادای احترام به مقام والای مادر و حضرت  فاطمه الزهرا (س) سرودند و نویسندگان کتاب های خود را معرفی کردند

 

در پایان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از جمعی از هنرمندان حاضر در این محفل تقدیر بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها