امام جمعه اسلام آبادغرب در محفل شعر و کتاب بانوان اسلام آبادی:

با زبان شعر و هنر می‌توان با خیلی از آسیب های اجتماعی مبارزه کرد

کد خبر: 309340
|
15:12 - 1401/11/01
نسخه چاپی
با زبان شعر  و هنر می‌توان با خیلی از آسیب های اجتماعی مبارزه کرد
امام جمعه اسلام آبادغرب در محفل شعر و کتاب بانوان اسلام آبادی گفت: خیلی از آسیب های اجتماعی را می‌توان با زبان شعر و هنر با آن ها مبارزه کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام زمانی موسوی در محفل شعر و کتاب بانوان اسلام آبادی اظهار داشت: ما به وجود هنرمندان افتخار می‌کنیم ، برخی از مفاهیم را به زبان شعر بیان کردن کار زیبایی است، بانوان با حس و عاطفه بسیار قوی که دارند استعداد زیادی برای نوشتن دارند.

 

 

وی افزود: خیلی از مسائل و موضوعات داریم که نیازمند توجه هنرمندان است ، که هنرمندان اسلام آباد غرب لازم است این توجه را به شهر خود داشته باشند ، خیلی از آسیب های اجتماعی را می‌توان با زبان شعر  و هنر با آن ها مبارزه کرد.

 

وی اظهار داشت : چقدر خوب است که در سطح شهر آثار  هنرمندان به معرض نمایش گذاشته شود،  آثار طراحان،اشعار شاعران،خط خوشنویسان و معرفی کتاب را می‌توان به صورت بنر در سطح شهر نشان داد .

 

امام جمعه اسلام آباد غرب در خاتمه سخنانش یادآور شد: جوانان و نوجوانانی که اهل هنر باشند و در عرصه هنر فعالیت کنند از آسیب های اجتماعی به دور هستند  چرا که ذات هنرمند به او اجازه نمی‌دهد که دست به خطا و تخلف ببرد .

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها